شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه گفت: چهار هزار و 300 زائر از شهرستان ساوه به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
 
عباسعلی حسنی زاده در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) شهرستان ساوه افزود: 14 خردادماه یادآور وداع تلخ ملت ایران با معمار کبیر انقلاب اسلامی است و بزرگداشت آن نشانگر اعلام وفاداری مردم با آرمان های امام راحل عظیم الشان است.
 
وی بیان کرد: مهمترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران افکار معنوی و الهی امام راحل بود که مبتنی بر آموزه های اسلامی به منظور تشکیل حکومتی اسلامی است و در حال حاضر به عنوان یک الگو به دیگر کشورها صادر می شود.
 
وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در جهان اسلام ثمره تابش آفتاب تابناك انقلاب اسلامي ايران است، ابراز امیدواری کرد: به یاری خدا و با رهبری مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل شاهد تابش عالم گیر آفتاب انقلاب اسلامی در سراسر جهان باشیم.
 
وی نقش آفرینی امام در طول انقلاب را بسیار مهم و حیاتی دانست و اظهار کرد: عامل مهم حفظ انقلاب و پیشبرد آن، درایت، تصمیم‌ گیری‌ها و رهنمودهای امام بوده است.
 
وی همچنین خواستار ترويج انديشه هاي امام (ره ) به عنوان يکي از ضروريات عصر حاضر و تبیین آن به ویژه در بین نسل جوان شد.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساوه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان برنامه‌های ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در ساوه افزود: زائرين که به مرقد مطهر امام (ره) اعزام می شوند علاوه بر شركت در مراسم سالگرد ارتحال ملكوتي امام (ره) از برنامه هاي فرهنگي و زيارتي که پیش بینی شده است بهره مي برند.
 
حسنی زاده خاطر نشان کرد: علاوه بر اعزام این تعداد به مرقد امام، برنامه های مختلفی برای پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) از قبیل برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد شهر شامل برپایی ایستگاه صلواتی، گلباران گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در روستاها و سطح شهر با حضور اقشار مختلف مردم اجرا می شود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group