شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

سیروس گرجستانی که روز دوشنبه هنگام فیلمبرداری بخش‌هایی از سریال «کلاه پهلوی» دچار سانحه شده بود، ساعاتی قبل سر صحنه حاضر شد و مقابل دوربین سید ضیاء‌الدین دری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصویربرداری بخش‌هایی از سریال «کلاه پهلوی» در شهرستان ساوه ادامه دارد.

 

سیروس گرجستانی، بازیگر نقش «یاور نیکوکار» نیز یکی از بازیگرانی است که مقابل دوربین «کلاه پهلوی» حضور یافت. او روز گذشته دوشنبه (نهم اردیبهشت‌ ماه)، در سر صحنه از اسبی که سوار بر آن بود، سقوط می‌کند و از ناحیه‌ی سر دچار شکستگی می‌شود.

 

این بازیگر اکنون در ساوه حضور دارد و تا پایان بازی در سکانس‌های باقیمانده، در کنار عوامل خواهد بود.

 

 

رضا استادی، مدیر روابط عمومی سریال کلاه پهلوی در گفت‌وگو با ایسنا علت این سانحه را شل بودن زین اسب عنوان کرد که منجر به این شده است، گرجستانی سر صحنه از اسبی که سوار بر آن بوده سقوط ‌کند. حال عمومی این بازیگر در حال حاضر رضایت‌بخش است.

 

فیلمبرداری سریال «کلاه پهلوی» تا اواسط هفته‌ی آینده در ساوه ادامه دارد، پس از آن نیز فیلمبرداری بخش‌هایی از سریال در شهرک سینمایی غزالی پیگیری خواهد شد.

 

در این بخش از سریال داریوش فرهنگ، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیروس گرجستانی و رحمان باقریان مقابل دوربین خواهند رفت.

 

«کلاه پهلوی» به تهیه‌کنندگی «محمدرضا تخت‌کشیان» و کارگردانی «سید ضیاءالدین دری» برای شبکه یک سیما تولید می‌شود و تاکنون 28 قسمت از این سریال پخش شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group