شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در تمامی زوایای جامعه اسلامی ایران نزدیک ترین و کم خطر ترین راه حصول به تعالی کشور است.
 
 دکتر مهدی پرویز در اولین جلسه شورای فرهنگی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در سال جاری طی سخنانی افزود: تیزبینی و درایت مقام معظم رهبری سبب آسانتر شدن تحمل مشکلات اقتصادی و سیاسی برای مردم شده است.
 
وی بیان کرد: به فضل الهی با مدد خدا و اهل بیت(ع) و سکانداری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت، دشمنان این مرز و بوم هر روز اشتباهاتشان بیشتر از روز قبل می شود و با بصیرت واقعی ملت غیور ایران است که می توان از دسیسه های این جنایتکاران در امان ماند.
 
وی اظهار کرد: از بدو تشکیل حکومت اسلامی در ایران، در میان تمامی مسائل پر اهمیت از قبیل اقتصاد و اجتماع و سیاست، مقوله فرهنگ به عنوان اولویت اصلی از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شورای فرهنگی دانشگاه شورای سياست گذاري زيرساخت هاست ، تصریح کرد: نظر به اهمیت این مقوله، تصميمات و راهبردهاي زیربنایی شوراي فرهنگي دانشگاه که از سیاست های سازمان است در راستاي ترويج و اشاعه برنامه های فرهنگی به ویژه در مقابله با جنگ نرم دشمن تاثیر گذار است.
 
سرپرست دانشگاه آزد اسلامی واحد ساوه با بیان اینکه تقویت و ارتقای برنامه های فرهنگی موجب کاهش مشکلات در حوزه های دیگر می شود، ابراز امیدواری کرد در سال جدید که با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است، این واحد با رویکردی فرهنگی همراه با بصیرتی بیش از پیش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارد.
 
پرویز در پایان، از اهتمام اعضای شورای فرهنگی دانشگاه و اقدامات صورت گرفته فرهنگی تشکر کرد.
 
پخش روزانه تلاوت قرآن در محوطه دانشگاه، اعزام دانشجویان به نمایشگاه کتاب، تاسیس صندوق خیریه دانشجویی برای رفع مشکلات شهریه ، ازدواج و ... دانشجویان، برپایی جشن ازدواج دانشجویی، برگزاری مراسم بزرگداشت هفته معلم از مصوبات این جلسه بود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group