شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی: بهره‌برداری از ظرفیت‌های اقتصادی کشور نیاز به حماسه‌آفرینی دارد.

 

 

 سعید آقاصادقی در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه افزود: حماسه نیاز به از خود گذشتگی و ایثار دارد و نمونه آن دوران دفاع مقدس است که مردم در ایجاد آن حماسه نقش بزرگی داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام به پیشرفت و تعالی بشر تاکید فراوان دارد، اظهار کرد: بیش از هفت درصد منابع دنیا در اختیار کشور ایران است که باید با مدیریت و بهره‌وری مناسب از این منابع استفاده کنیم.

 

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از منابع داخلی کشورمان نیاز به تحقق حماسه اقتصادی دارد و همانطور که ایران در تمامی عرصه‌ها الگوی بسیاری از جوامع دنیا قرار گرفته باید در حوزه اقتصادی نیز الگو باشد.

 

وی با اشاره به برنامه دشمن در جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی گفت: ملت ایران وقتی می‌بیند دشمن ایستاده و پایش را روی شریان‌های اقتصادی گذاشته باید غیرتش به جوشش درآید و به مقابله با جنگ اقتصادی بپردازد تا بتواند تحریم‌ها را خنثی کرده و از تحریم‌ها به عنوان فرصتی برای رشد کشور استفاده کند.

 

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه سیاسی گفت: از مصادیق بزرگ حماسه سیاسی، شرکت پرشور در انتخابات است.

 

وی افزود: امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته است و همه مسوولان وظیفه دینی، اخلاقی، قانونی دارند که مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرده و مصادیق و شاخص‌های اصلح را مطابق منویات مقام معظم رهبری تبیین کنند.

 

آقاصادقی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان زرندیه در حوزه‌های مختلف گفت: شهرستان استراتژیک زرندیه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در حوزه‌های گوناگون دارد که با تعاملی که بین مجموعه مدیریتی شهرستان و نیز مرکز استان وجود دارد این شهرستان به سمت پیشرفت روزافزون حرکت می‌کند.

 

به گزارش ایسنا، امام جمعه زرندیه نیز در این مراسم گفت: نامگذاری سالجاری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیاز کشور بوده است که با درایت مقام معظم رهبری انجام شد.

 

حجت‌الاسلام محمدعلی علم‌الهدی با بیان اینکه یکی از عوامل تحقق حماسه سیاسی، نحوه عملکرد مسوولان است افزود: اگر مسوولان به درستی به وظایف خود عمل کنند مردم تشویق به حضور حداکثری در انتخابات می‌شوند.

 

وی بیان کرد: در اسلام خدمت به مردم توصیه شده است چرا که مردم صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند.

 

امام جمعه زرندیه با اشاره به اینکه مردم دارای بصیرت و دارای بینش قوی هستند، گفت: خدمت به مردم، جلوگیری از تضییع حقوق مردم و رفع گرفتاری و مشکلات آنها باید از اولویت‌های کاری مسوولان باشد.

 

فرماندار زرندیه نیز در این نشست گفت: مسوولان باید با تمام وجود وقت خود را برای حل مشکلات مردم صرف کنند تا هنگام اتمام دوران مسوولیت، منصب خود را با سربلندی به شخص دیگری واگذار کنند.

 

علیرضا هدایتی افزود: وظیفه مسوولان است تا زمینه را برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم به نحوی فراهم کنند که دشمنان نظام همچون گذشته ناامید شوند.

 

وی بیان کرد: توطئه‌چینی برای برگزاری انتخابات و ایجاد مشکلات اقتصادی با رویکرد تحریم‌ها از برنامه‌های دشمن در سال جاری است.

 

هدایتی تصریح کرد: با نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم در تحقق حماسه سیاسی و عزم مسوولان برای تحقق حماسه اقتصادی دشمنان نظام اسلامی بار دیگر در عملی کردن توطئه‌های خود شکست خواهند خورد.

 

در این جلسه از زحمات سید علی‌اکبر فاطمی و هاشم زال به عنوان بخشدار مرکزی زرندیه و بخشدار خرقان قدردانی و فرخ نکو به عنوان سرپرست بخشداری زرندیه و یوسف فروزش به عنوان بخشدار بخش خرقان منصوب شدند.

 

همچنین در این جلسه از زحمات یوسف خدرویسی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان تقدیر و سید عباس میرهاشمی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

 

حجت الاسلام یزدان دوست نیز به عنوان مسوول کانون فرهنگی تبلیغی زرندیه و احمد جوانمرد نیز به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه معرفی و از خدمات حسین محمودی‌فر قدردانی شد.

 

در این جلسه همچنین با اهدای لوح تقدیر از دستگاه‌های برتر شهرستان و نیز کارگروه توسعه کشاورزی زرندیه قدردانی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group