شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
نماینده مردم ساوه و زرندیه خواستار ترویج گفتمان « خدمت صادقانه به مردم»  شد.
 هلا میرگلوبیات در جلسه ملاقات مردمی به همراه جمعی از مسوولان شهرستان با نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله امیر کبیر ساوه در سخنانی افزود: مردمی که همواره مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و پشتیبان ولایت فقیه هستند همواره شایسته بهترین خدمات هستند و مسوولان نباید از این موضوع غفلت کنند.
 
وی بیان کرد: یکی از راه‌های خدمت رسانی بدون منت به مردم حضور مسوولان در میان آنها و استماع مسایل و مشکلات و اتخاذ راهکارهای لازم برای برطرف کردن مشکلات است که این مهم علاوه بر پاسخگویی به درخواست‌های مردم باعث ارتباط هر چه بیشتر آنان با مسوولان شده و رفع مشکلات را آسانتر می‌کند.
 
وی با اشاره به برخی مشکلات منطقه‌ای شهرستان ساوه گفت: به دلیل ویژگی مهاجرپذیری این شهرستان با پدیده افزایش جمعیت روبرو هستیم و رشد جمعیت شهر موجب بروز برخی مشکلات شهروندی از جمله خدمات شهری می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در سایه همدلی و اتحاد بین مسوولان شهرستان اقدامات خوبی در سطح شهرستان در حال شکل‌گیری است و در سال جاری برای برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها اعتباراتی منظور شده که به بهره‌برداری خواهد رسید و مردم از ثمرات آن بهره‌مند خواهند شد.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی به عنوان یک حماسه سیاسی موجب ناکامی توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان می‌شود.
 
وی تصریح کرد: مردم همانطور که در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری چشمگیر داشتند و بر اقتدار و عظمت انقلاب افزودند در عرصه این آزمون سرنوشت‌ساز نیز حضوری آگاهانه و حماسه‌ساز خواهند داشت.
 
به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز گفت: جلسات ملاقات مردمی با مسوولان در راستای تحقق عدالت اجتماعی و تسریع در برطرف کردن مشکلات مردم برگزار می‌شود.
 
احمد آزاد افزود: این جلسات در راستای برقراری ارتباط مستقیم با مردم در محله‌های مختلف شهرستان و فراهم کردن شرایط دسترسی آسان شهروندان با مسوولان و مدیران خدمتگزار برگزار می‌شود که نتایج بسیار مثبتی نیز داشته است.
 
وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب و رعایت اخلاق اسلامی با مردم باید از اولویت‌های کاری مسوولان باشد.
 
آزاد با بیان اینکه هر مدیری موظف به پاسخگو بودن در قبال مردم و تکریم ارباب رجوع است، بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه ریزی‌های لازم مسوولان شهرستان در پیگیری مطالبات مردمی و پاسخگو بودن عزمی راسخ داریم و براین اساس تاکنون اقدامات بسیاری در شهرستان انجام شده است.
 
فرماندار ساوه تصریح کرد: دیدار چهره به چهره با مردم یکی از برنامه‌های مهم بوده و از جایگاه خاصی برخوردار است چراکه در این دیدارها شهروندان از نزدیک مسایل و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و این موارد مطابق ضوابط و قانون مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
 
تردد کامیون‌ها در خیابان امیرکبیر و ایثارگران، سرویس‌دهی نامناسب اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهری ساوه و نبود جایگاه و ایستگاه مسافرین، پائین بودن کیفیت نان، نیمه کاره رها شدن بوستان خلیج فارس در این محله، لزوم احداث درمانگاه، نظافت خیابان‌ها و معابر از جمله مشکلات مهمی بود که در این دیدار چهره به چهره توسط مردم مطرح شد.
 
در این دیدار چهره به چهره، نماینده مردم ساوه و زرندیه و فرماندار شهرستان ساوه ضمن بررسی مشکلات مردم راهکارهای قانونی را ارائه دادند و موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group