شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیر مسوول رادیو ساوه گفت: امروز تقریبا ۶ سال تمام از راه اندازی پورتال جامع شهر ساوه و زرندیه می گذرد و در این مدت خرسندیم بدون حتی کوچکترین کمکی از شخص یا ارگانی  محکم تر از قبل به خبر رسانی  صادقانه فعالیت داشته ایم.

 

حسین محکم کار افزود: این مهم بدون کمک های خبرنگار و دوست عزیزم آقای علی فرقانی ممکن نبود .

وی بیان کرد: در ا ین برهه مهم  که هم انتخابات شورا ها و هم انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم با اخبار تولیدی و گزارش های خود  به این روند و رسالت خبری خود ادامه می دهیم.

وی با انتقاد از سایت هایی که اقدام به کپی برداری از اخبار تولیدی این سایت می کنند، گفت: در این میان عده ای نیز به  افتتاح سایت های به  ظاهر خبری مشغول هستند البته این مورد قبلا نیز در انتخابات مجلس نیز دیده شده که مانند رگباری آمده و پس از اتمام انتخابات نیز تعطیل شدند.

 

محکم کار افزود: بسیار خرسندیم که در حال حاضر مرجع اخبار بسیاری از این سایت های خبری و خبرگزا ری ها هستیم   این در حا لی رخ میدهد که کپی برابر اصل اخبار این سایت را در سایت های فرعی مشابه مشاهده می کنیم که مصداق سرقت خبری است.

وی اظهار کرد: چه خوب است مدیران به اصطلاح سایت های خبری مورد اشاره، کمی به خود زحمت داده و لااقل روزی چند خبر تولیدی از خود داشته باشند و به امید رادیو ساوه نبوده و با کاهش  یا افزایش اخبار این سایت مرجع سایت آنان نیز با تغییر مواجه نشود.

 

وی با اشاره به اینکه تولید روزانه به طور میانگین 5 الی 7 خبر از ساوه و زرندیه از افتخارات رادیو ساوه است، بیان کرد: رادیو ساوه  در این ۶ سال طوری عمل کرده است که اعتماد مردم شهر ساوه و زرندیه را به خود معطوف داشته است .

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group