شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024
نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: روستای یل آباد از توابع ساوه با نام پیشنهادی "یاقوت شهر"به شهر ارتقا می یابد.
 
شهلا میرگلوبیات در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات و نیازهای مردم روستای یل آباد از توابع بخش مرکزی ساوه افزود: این منطقه به دلیل افزایش جمعیت و نیز از آنجاکه ویژگی هایی که باید یک شهر از آن برخوردار باشد را داراست به شهر ارتقا می یابد.
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون این شهرستان دارای چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه است، بیان کرد: ارتقای روستای یل آباد به شهر نیز به زودی از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد.
 
وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در این روستا گفت: این منطقه در مقایسه با دیگر مناطق شهرستان به برکت انقلاب اسلامی اقدامات خوبی را شاهد بوده است.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: انجام پروژه های عمرانی و رسیدگی به خواسته ها و نیازهای ساکنین روستاها موجب رشد و توسعه روز افزون روستاها شده و رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت.
 
وی خاطر نشان کرد: هیچ گونه کم کاری در خصوص عمران و آبادانی کشور پذیرفتنی نیست و مسوولان باید جهادگونه به مردم خدمت کنند.
 
میرگلوبیات افزود: مشکلات مردم باید توسط مسوولین و در قالب تشکیل کارگروه های تخصصی برطرف شود.
 
براسا این گزارش، خط کشی جاده روستایی، جابجایی تیرهای برق، رفع نقطه حادثه خیز در این محور روستایی و جلوگیری از فعالیت افاغنه غیرمجاز از مشکلات مهمی بود که توسط شورای اسلامی این روستا مطرح و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
 
در این نشست هم اندیشی، معاونین سیاسی اجتماعی و عمران و برنامه ریزی فرمانداری ساوه و جمعی از روسای ادارات حضور داشتند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group