يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024
بخشدار بخش مرکزی ساوه از اجرای پروژه های مختلف عمرانی در 32 روستای این بخش در سال جاری خبر داد.
 
احمد پرهیزکار افزود: این پروژ ه ها با صرف اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها انجام شده است.
 
وی بیان کرد: اجرای پروژه آسفالت معابر در 14 روستا به میزان 100 هزار متر مربع، اجرای پروژ ه جدول گذاری در 19 روستا به طول 27 هزار متر ، اجرای پروژه تسطیح و شن ریزی در 25 روستا به میزان 201 هزار متر مربع و تکمیل 4 ساختمان دهیاری از جمله این پروژه هاست.
 
وی برگزاری 22 جلسه در موضوعات مختلف در محل بخشداری، بازدید از 69 روستای بخش در راستای نظارت بر پروژه های عمرانی و حضور در بین مردم و شوراها در جهت پیگیری مسایل و مشکلات آنها، شرکت در 85 جلسه خارج از بخشداری شامل اداری و سازمان ها، صدور 20 فقره پروانه ساختمانی خارج از حریم روستاها را از جمله فعالیت های بخشداری مرکزی در طول سال جاری برشمرد.
 
وی برنامه ریزی برای تقویت امور فرهنگی و ورزشی بخش مرکزی، تعیین تکلیف مدارس بلااستفاده در روستاها، عوارض افاغنه ساکن در بخش، تقویت شرکت تعاونی و دهیاری ها، فعال نمودن پست بانک ها، پیگیری رفع اختلافات روستائیان در خصوص موقوفات و اراضی موقوفه را از دیگر فعالیت ها عنوان کرد.
 
پرهیزکار با تقدیر از تلاش های مجموعه بخشداری و نیز دهیاران، خاطر نشان کرد: اقدامات صورت گرفته متناسب با شرایط و امکانات مالی و پرسنلی بوده است و امیدواریم با توکل بر خداوند و بنای کار بر صداقت و تعامل شاهد انجام اقدامات بیشتری به منظور توسعه و پیشرفت روستاهای بخش مرکزی باشیم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group