يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

نماینده مردم ساوه وزرندیه با انتقاد از نگاه های تبعیض آمیز مرکز استان نسبت به شهرستان‌های ساوه و زرندیه گفت: مسوولان استانی نسبت به شهرستان های ساوه و زرندیه کم لطفی می کنند.

 

 شهلا میرگلوبیات در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه در بخش نوبران افزود: بودجه سه ماهه اول سال 92 مطابق با سه دوازدهم بودجه سال 91 به تصویب مجلس رسید.

با توجه به تاخیری که در تقدیم بودجه به مجلس شد قرار شد که بودجه سه دوازدهم در سال آینده با لحاظ کردن افزایش نرخ تورم که وزارت امور اقتصادی و دارایی آن را 30 درصد اعلام کرده، مطابق با مدت مشابه آن تعیین شود.

 

وی بیان کرد: از این رو مدیران برنامه ریزی خود را برای تعریف طرح ها و پروژه های جدید و یا تکمیل پروژه های نیمه تمام براساس مصوبات مجلس تنظیم کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم در سال 91 به دلیل افزایش نرخ تورم و گرانی ها که به دلایل مختلفی نظیر تشدید تحریم ها انجام شد متحمل مشقت های فراوانی شدند که امیدواریم مسوولان با مدیریت صحیح و برنامه ریزی تلاش خود را در سال آینده مضاعف کنند و به فکر معیشت مردم باشند تصریح کرد: نباید با فرافکنی در بین جامعه مردم را از نظام اسلامی دلسرد کرد و مدیران ما با ارتقای توان مدیریتی خود دلسوزانه و برای رضای خدا به مردم خدمت کنند.

 

 میرگلوبیات تصریح کرد: باید نگاه استان نسبت به این دو شهرستان تغییر پیدا کند و مطابق با جایگاه و ویژگی های ساوه و زرندیه به آنها خدمات رسانی شود و اگر این روند ادامه داشته باشد از طریق مجلس موضوع را پیگیری خواهم کرد.

 

وی همچنین با توصیه به اتحاد و همدلی بین مسوولان گفت: مسوولان باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند و همواره چراغ امید را در دل مردم زنده نگه داشته و از ایجاد ناامیدی پرهیز کرد.

 

میرگلوبیات خاطر نشان کرد: تقویت وحدت و همدلی یکی از ارکان اصلی در سال آینده برای حل مشکلات است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group