شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ساوه با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه، امام جمعه غرق آباد، فرماندار ساوه و روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات بخشداری بخش نوبران برگزار شد.

 

 معاون استاندار و فرماندار ساوه در این جلسه گفت: خدمتگزاری برای مردم یک توفیق الهی است و مسوولان باید قدر این توفیق را بدانند و از فرصتی که به عنوان مسوول به آنها داده شده در راستای جلب رضایت خدا و مردم استفاده کنند.

احمد آزاد با اشاره به ویژگی های یک مدیر موفق در خدمت به مردم گفت: خداترس بودن و تقوی، ولایتمداری و بصیرت، تمکین به قانون و پرهیز از خودمحوری و بکارگیری مشاورینی که این مولفه را داشته باشند را از ویژگی های یک مدیر موفق در نظام اسلامی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سال جدید بر آمادگی همه دستگاه ها به ویژه ادارات خدمات رسان در تعطیلات نوروز تاکید کرد.

 

فرماندار ساوه انتخابات سال آینده را به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور بیان کرد و افزود: همه مدیران باید اولا زمینه حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای فراهم کنند و ثانیا با رصد کردن وقایع انتخاباتی به برگزاری انتخاباتی سالم و در شان نظام کمک کنند تا جلوی ترفندهای دشمن گرفته شود.

 

وی از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با محوریت دستگاه قضایی در شهرستان خبر داد و افزود: این ستاد قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات با تخلفات احتمالی برخورد می کند.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری در بخش نوبران گفت: این جلسه به منظور تعامل بیشتر مسوولان برگزار و با حضور مدیران ضمن بررسی نیازها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی برنامه ریزی می شود.

 

آزاد همچنین خواستار حضور مستمر مدیرانی که در این بخش نمایندگی و یا شعبه دارند شد تا به واسطه حضور آنان به مردم خدمت رسانی بهینه انجام شود.

 

امام جمعه غرق آباد نیز در این جلسه با اشاره به روزهای پایانی سال گفت: همان طوری که در روزهای پایانی سال انسان به حسابرسی اموال و دارایی های مادی خود می پردازد باید برای نفس خود نیز حسابرسی داشته باشد.

 

حجت الاسلام علی جنتی نیا افزود: انسان باید در همه حال خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود بداند و خود را متوجه یکی از عذاب‌ های الهی که خود فراموشی است کرده و تقوا پیشه کند.

 

وی تصریح کرد: باید در این روزهای پایانی سال انسان با محاسبه اعمال خود درصدد تقویت موفقیت های معنوی برآمده و از لغزش ها و گناهانی که در طول سال انجام داده استغفار و توبه کند.

 

امام جمعه غرق آباد با اشاره به مشکلات بخش نوبران نیز گفت: ساماندهی ورودی شهر غرق آباد، نیمه کاره رها شدن مجتمع فرهنگی هنری، نبود سالن اجتماعات چندمنظوره، عملیاتی نشدن مصوبه هیئت دولت در خصوص احداث استخر در این بخش، اختصاص نیافتن اعتبارات دولتی به دانشگاه پیام نور، نبود ایستگاه آتش نشانی و ... برخی از مشکلات مردم بخش نوبران است.

 

به گزارش ایسنا، بخشدار بخش نوبران نیز در این نشست به بیان پیشینیه تاریخی بخش نوبران پرداخت.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group