شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

به همت حوزه فرهنگی شهرداری ساوه و در آستانه فرا رسیدن سال جدید، شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، مشاوران فرهنگی و عمرانی شهردار به همراه مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز با حضور در مدرسه استثنایی امید ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید با توزیع بسته های فرهنگی عمو نوروز و کارت های هدیه بانکی از آنان تجلیل کردند.

شهردار ساوه در جمع این دانش آموزان که در فضایی صمیمی به صحبت های آنان گوش می کرد طی سخنانی گفت: بعضی از انسان ها بنا بر تقدیر الهی یک نقص ظاهری در جسم خود دارند و این نمی تواند دلیلی برای عدم بروز خلاقیت های این فرد در اجتماع باشد.

 

داود فرداد افزود: تجربه نشان داده چنین افرادی از توانمندی های بالایی حتی نسبت به افراد سالم در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و دیگر موارد برخوردارند.

 

وی اظهار کرد: نقص ظاهری موجب کاسته شدن کرامات و ارزش وجودی انسان نمی شود بلکه همه انسان ها در پیشگاه خدا عزتمند هستند و فقط مسوولیت ما را در قبال چنین انسان هایی دو چندان می کند.

 

وی با اشاره فعالیت های کادر آموزشی مدارس استثنایی نیز گفت: تلاش مضاعف مربیان این دانش آموزان در امر تحصیل تحسین برانگیز است.

 

شهردار ساوه با اشاره به مشکلات دانش آموزان در خصوص فضای آموزشی و کمبود امکانات گفت: با وجود کمبود امکانات اما، دانش آموزان توانسته اند قابلیت های خود را به خوبی نشان دهند و باید تلاش شود تا کمبودها برطرف شود.

 

فرداد در پایان با آروزی توفیق روزافزون برای این دانش آموزان برای بدست آوردن تندرستی و سلامتی کامل این عزیزان دعا کرد.

 

به گزارش ایسنا، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ساوه نیز در سخنانی گفت: دانش آموزان مدارس استثنايي براي اوليا و مربيان از اهميت فراواني برخوردارند و در امر آموزش تلاش مضاعف انجام می شود.

 

سیده فاطمه مسئله گو افزود: معلمان و کادر آموزشی مدارس استثنایی باید با ارتباط مستمر با والدين دانشآموزان استثنايي همکاری لازم را فراگیری دروس تحصیلی آنان داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: محيط آموزشگاه در پرورش استعدادها و توانمندي هاي دانش آموزان تاثير فراواني دارد که لازم است خیرین و مسوولان به این مهم توجه بیشتری کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group