شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ساوه گفت: برنامه‌ ریزی‌ های لازم به منظور اجرای برنامه‌ های فرهنگی در لحظه تحویل سال نو در بقعه‌ ها و امامزاده‌ های این شهرستان انجام شده است.

حجت الاسلام سید محمد باقر طباطبایی با اشاره به اینکه حضور مردم در لحظه تحويل سال نو در امامزادگان و بقاع متبركه ناشي از عمق ارادت و محبت آنان به اهل بيت عليهم السلام و نوادگان آنهاست افزود: همه سعی ما بر این است كه در بقاع متبركه با اجراي برنامه هاي فرهنگي، محیطی معنوی برای زائران فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گفت: طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز در جوار امامزادگان این شهرستان از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 92 اجرا می شود.

وی افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات عید نوروز، ارتقاع سطح فکری، فرهنگی زائرین و مسافران نوروزی، احیای تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی، خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه مندی در زائران از اهداف طرح آرامش بهاری است.

طباطبایی تصریح کرد: در اجرای این طرح، برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی شامل قرائت دعای تحویل سال، توزیع بسته های اطلاع رسانی، ایستگاه های صلواتی، اقامه نماز جماعت، معرفی بقاع و موقوفات شاخص استان و مسابقات فرهنگی با محوریت بقاع متبرکه انجام می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group