شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از ابزارهای مهم در مقابله با توطئه های دشمنان است.

شهلا میرگلوبیات به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: این نهاد مقدس از یادگاران ارزشمند امام راحل عظیم الشان بود که به منظور بزرگداشت شعائر اسلامی و انقلابی در راستای خدمت و تکریم خانواده های معظم شهدا تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه شهدای والامقام مظهر عزت ملی ما هستند، اظهار کرد: خدمت به خانواده‌هاي معظم شهدا بزرگترین و والاترین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

میرگلوبیات بیان کرد: اگر امروز شاهد پیشرفت نظام اسلامی هستیم و کشور ما توانسته است به عنوان یک کشور مقتدر و عزتمند در عرصه های گوناگون مطرح شود و معادلات سیاسی جهان را تغییر دهد و به توفیقات والایی در حوزه های علمی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی دست یابد به برکت خون شهدای عزیز است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: این افتخارات برای نظام اسلامی تا زمانی ادامه خواهد شد که همواره مدافع ارزش های اسلامی و ولایت فقیه بوده و فرهنگ ایثار و شهادت را در ترویج دهیم.

وی گفت: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به جامعه هدف خود و دیگر وظیفه ذاتی خود که ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایثار است قابل ستایش و تقدیر است.

وی بیان کرد: علاوه بر بنیاد شهید و امور ایثارگران، همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی وظیفه دارند ضمن تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شایسته ترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهند.

میرگلوبیات خاطر نشان کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از افتخارات نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group