شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سیاست‌های ریاست دانشگاه، پرداختن به کیفیت و تعمیق ارزش‌های دینی است.

مهدی پرویز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: براساس سیاست‌ها و تدابیر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی فعالیت‌های دانشگاه باید با رویکرد فرهنگی و تعمیق ارزش‌های الهی و تقویت باورهای دینی جامعه شکل گرفته باشد و در این راستا اساتید بویژه اساتید گروه معارف اسلامی نقش ارزنده ای را به عهده دارند.

وی تکریم ارباب رجوع، برخورد مناسب اسلامی، رعایت شئونات دانشگاهی و داشتن اخلاق پسندیده را از مهمترین اموری ذکر کرد که تاثیر آن بر دانشجویان بسیار زیاد است .

وی با معرفی شهرستان ساوه به بیان توانمندی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهر پرداخت و گفت: وجود تعامل بین روسای ادارات و نهادهای شهرستان با دانشگاه از عوامل مهم پیشرفت دانشگاه آزاد است.

وی فعالیت‌های دانشگاه در زمینه فرهنگی را دارای سه محور ترویج قرآن، تبلیغ سیره اهل بیت و ائمه معصومین (ع) و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: در تمامی نشست‌ها و جلسات با دانشگاهیان بر این محورها تاکید شده است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ساوه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش کیفیت خدمات‌دهی به دانشجویان و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در محیط دانشگاه از جمله تلاش لازم برای صرفه جویی، ارتقاء کیفیت در تمامی زمینه ها، حمایت همه جانبه از طرح‌های پژوهشی، ارتباط موثر با دانشجویان، اقامه نماز جماعت برای تلطیف فضای فرهنگی دانشگاه ، برنامه ریزی برای تفکیک جنسیت، تبلیغ برای ترویج حجاب و عفاف، برنامه ارتقاء کیفیت غذای دانشجویان، ایجاد امکانات در خوابگاه‌ها برای رفاه دانشجویان صورت گرفته است و کمیته ویژه برای صرفه‌جویی و درآمدزایی در دانشگاه فعال شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group