شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

همزمان با فرا رسیدن 15 اسفندماه روز درختکاری و هفته گرامیداشت منابع طبیعی دوستداران طبیعت در شهرستان ساوه با غرص 4 هزار نهال این روز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ساوه در حاشیه کاشت نهال در ورودی شهر ساوه که با حضور مسوولان برگزار شد در سخنانی گفت: کاشت درخت و به تبع آن توسعه فضاي سبز موجب حفظ زیبایی شهرها می شود.

محمد شکروی افزود: تلاش برای رسیدن به اهداف سازمان در افزایش سرانه فضای سبز این شهر از اولویت های کاری این مجموعه است چون معتقدیم وجود درختان در حفظ سلامت زیست محیطی شهر بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و سازمان پارک‌ها و فضای سبز بستر مناسبی را برای توسعه فضای سبز در شهر ساوه فراهم کرده است.

وی بیان کرد: فرهنگ سازی درخت کاری در سطح شهر توسط شهروندان و توسعه فضای سبز از برنامه های این سازمان است.

وی اظهار کرد: توسعه فضای سبز که نماد عمران شهری است اصلی ترین مولفه در توسعه عمرانی شهرها محسوب می شود و حفظ و نگهداری آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

شکروی بازپیرایی درختان و انجام گلکاری در خیابان استاد مطهری، مراسم ویژه روز درختکاری در 15 اسفندماه در ورودی شهر با حضور مردم و مسوولان، غرص نهال در مجموعه پارک شهر با حضور دانش آموزان و نیز با حضور دانشجویان در دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ساوه را از جمله برنامه های این سازمان در هفته درختکاری ذکر کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group