شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری ساوه گفت: به رای کمیته انضباطی فوتبال در خصوص احکام صادره معترض هستیم.

حامد تسبیحی با اشاره به اینکه این حکم در نتیجه دیدار نیمه تمام تیم فوتسال شهرداری ساوه با شهید منصوری قرچک صادر شد، افزود: به اعتقاد ما در این بازی شاهد قانونی شکنی بودیم.


وی بیان کرد: اعتراض به داور ممکن است در هر بازی اتفاق بیفتد اما در این مسابقه هنگام اعتراض، ماموران به برخورد با بازیکن ما پرداختند.

تسبیحی گفت: انتظار داشتیم که پس از این اتفاق مسوولان امر با تدبیر بیشتری با این موضوع برخورد می کردند.

دیدار تیم های شهید منصوری قرچک و شهرداری ساوه از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی که نتیجه بازی دو بر دو مساوی بود به علت ترک زمین مسابقه از سوی شهرداری ساوه، نیمه تمام ماند.

در نتیجه حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نتیجه دیدار نیمه تمام این مسابقه سه بر صفر به سود تیم شهید منصوری اعلام شد.

همچنین این کمیته بدلیل اتفاق های رخ داده در حین بازی ˈمحمد رضا زحمتکشˈ بازیکن شهرداری ساوه را به هشت جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی و ˈرضا ناصریˈ دیگر بازیکن این تیم را سه جلسه محرومیت و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ˈجواد خارکنˈ سرپرست تیم شهرداری ساوه نیز به مدت سه ماه از همراهی تیم محروم و به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group