شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رییس شبکه بهداشت و درمان ساوه گفت: اعضای هیات مدیره نظام پزشکی این شهرستان معرفی شدند

حبیب رضایی افزود: انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان ساوه در شش گروه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، متخصصان علوم آزمایشگاهی، ماماها و کارشناسان پروانه دار برگزار شد.

وی بیان کرد: در نتیجه این انتخابات اعضای اصلی و علی البدل گروه های شش گانه برای عضویت در هیات مدیره 11 نفره نظام پزشکی ساوه با اولویت آرا انتخاب شدند.

به گفته وی، در گروه پزشکان حسین میران زاده، حسین بلورچی، ناصر عباسی دزفولی، عباس نوروزی، هما ممتازی و کیوان خوشخو به عنوان اعضای اصلی و فاطمه جمشیدی و مصطفی زال به عنوان اعضای علی البدل برگزیده شدند.

رضایی ادامه داد: همچنین در گروه دندانپزشکان عباسعلی حقیقی بعنوان عضو اصلی و اعظم زال عضو علی البدل، در گروه داروسازان آصف معتمدیان و در علوم آزمایشگاهی معصومه سلیمی به عنوان اعضای اصلی بیشترین آر را کسب کردند.

وی گفت: در بخش مامایی نیز شهناز رستگار عضو اصلی و سعیده رستمی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند و در گروه کارشناسان پروانه دار نیز عباس مهری آواتی عضو اصلی شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان ساوه برگزاری جلسات منظم و پیگیری امور صنفی گروه پزشکی، نظارت عالیه بر ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی توسط اعضای نظام پزشکی، هماهنگی و همکاری نزدیک با شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان های موجود و رسیدگی به شکایات مرتبط با خدمات ارائه شده را بخشی از وظایف نظام پزشکی عنوان کرد.

وی خواستار ارتباط مردم با این سازمان شد و افزود: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه ابهام یا شکایت در خصوص ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و داروخانه ها، آزمایشگاه های تشخیص طبی، تصویربرداری، رادیولوژی، سونوگرافی، مامایی، کار درمانی، تغذیه، بینایی سنجی و غیره می توانند بصورت حضوری یا مکتوب موارد را منعکس و پیگیری های بعدی را به عمل آورند.3

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group