شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس مجمع امور صنفی ساوه گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (بهاره) در ساوه با هدف تنظيم بازار دایر می شود.

مرتضی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: این نمایشگاه با بیش از 255 غرفه از 12 لغایت 21 اسفندماه ماه در محل مجموعه ورزشی فجر ساوه دایر خواهد شد.

وی بیان کرد: کلیه کالاها و اقلام مورد نیاز شهروندان شامل مواد پروتئینی، پوشاک، کفش، لوازم بهداشتی، آجیل و شیرینی بین 15 الی 20 درصد پائین تر از قیمت بازار عرضه می شود.

وی حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تعدیل قیمت‌ها به ویژه همزمان با آغاز سال جدید، کمک به تنظیم بازار، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، توجه به مصرف‌کنندگان و حمایت از تولیدکنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

رئیس مجمع امور صنفی همچنین با اشاره به طرح توزیع میوه نوروزی نیز گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است و در نقاط مختلف شهری و روستایی میوه نوروزی توزیع خواهد شد.

سعیدی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند پیشنهادات، نظرات و شکایات خود را علاوه بر شماره تلفن 124ستاد خبری واحد نظارت و بازرسی، با شماره تلفن‌های 2219611 و 2219613 و سامانه پیامک 3002389226663 در میان گذاشته و واحد بازرسی مجمع امور صنفی شهرستان با دریافت گزارشات مردمی در خصوص کم فروشی، گرانفروشی و تخلفات اصناف برخورد شدید می کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group