شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

با تشکیل ستاد استقبال از بهار در ساوه، شهرداری این شهر به استقبال از بهار رفت.

داود فرداد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه مركزي، با اعلام اين خبر افزود: اين ستاد از هفته گذشته كار خود را آغاز كرده و اقدامات اجرايي آن در حال انجام است.

وی بیان کرد: در راستاي سنت زيباي « خانه تكاني » توسط شهروندان، شهرداري ساوه نيز درصدد آن است كه سيماي شهر را متحول سازد.

فرداد تصريح كرد: اين طرح با همكاري حوزه‌هاي مختلف شهرداري ساوه از جمله معاونت‌هاي فني و عمراني، خدمات شهري و اجرايي، حمل و نقل در آيتم‌هاي تنظيف عمومي شهر، مرمت و لكه‌گيري معابر، تغيير و شستشوي بدنه و مبلمان شهري، ساماندهي تابلوها و علائم راهنما، خط كشي خيابان‌هاي اصلي، گلكاري و ديگر كارهايي كه مي‌تواند در آستانه بهار طبيعت چهره زمستاني شهر را متحول سازد، در حال اجراست.

وی با اشاره به توجه خاص اين ستاد به ميهمانان نوروزي تصريح كرد: براي پذيرايي از ميهمانان و مسافران نوروزي، شهرداري ساوه برخي تمهيدات رفاهي و فرهنگي را پيش‌بيني كرده است كه از آنجمله مي‌توان به مهيا كردن مكان‌هاي خاص و پارك‌ها جهت استقرار اين افراد اشاره كرد كه در طول تعطيلات نوروزي به ارائه خدمات مشغول خواهند شد.

فرداد خاطرنشان كرد: بسته‌هاي فرهنگي جهت آشنايي هرچه بيشتر مسافران نوروزي با شهر ساوه و استفاده رايگان اتوبوس‌هاي شركت واحد، نمونه ديگري از خدماتي است كه در محل ورودي‌هاي شهر و برخي مناطق ديگر در اختيار ميهمانان نوروزي قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group