شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: افق پیش روی شهرستان زرندیه افقی امیدوار کننده در راستای پیشرفت این منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، علیرضا هدایتی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش خرقان از توابع زرندیه افزود: با همت مسوولان و حمایت های دولت توسعه متوازن شهرستان زرندیه به ویژه مناطق محروم و روستاها با شتاب هر چه تمام تر انجام می شود.

وی با مقایسه شهرستان زرندیه در قبل و بعد از انقلاب گفت: در شهرستانی که فاقد زیر ساخت های لازم بود امروز به برکت نظام اسلامی در حال حاضر در تمامی شهرها و روستاهای آن پروژه ها و طرح های عمرانی انجام می شود و این منطقه با سرعت هر چه تمام تر به جایگاه واقعی خود دست می یابد. وی با اشاره به پتانسیل ها و ویژگی های شهرستان زرندیه گفت: این شهرستان هم اکنون رتبه چهارم درآمدی را در استان مرکزی بعد از شهرهای اراک، ساوه و شازند به خود اختصاص داده است.

فرماندار زرندیه با اشاره به اعتباراتی که در سالجاری به این منطقه تخصیص یافته است، اظهار کرد: میزان اعتباراتی که در این شهرستان در سالجاری اختصاص یافته است بی سابقه بوده و از طرفی سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان نیز شتابی دوچندان دارد.

وی با اشاره به قابلیت های بخش خرقان نیز گفت: بخش خرقان یکی از مناطق حائز اهمیت شهرستان زرندیه است که به برکت انقلاب در بسیاری از روستاهای این بخش خدمات آب، گاز، برق، تلفن، راه روستایی و ... ایجاد شده است و مهمترین مشکل این بخش موضوع اشتغال است که امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت های لازم در ایجاد شهرک صنعتی و با ایجاد صنایع تبدیلی موضوع اشتغال هم در این بخش برطرف شود.

هدایتی در پایان با اشاره به جابجایی بخشدار خرقان نیز گفت: بخشدار بخش خرقان فردی خدمتگزار واقعی بود که عاشقانه و با دلسوزی خدمت کرد و با سربلندی این سمت را با انبوهی از تجارب ارزنده به فرد خدمتگزار دیگری می سپارد.

به گزارش ایسنا بخشدار بخش خرقان نیز گفت: خدماتی که نظام اسلامی به بخش خرقان ارائه کرده است قابل بیان نیست.

هاشم زال افزود: به عنوان یک شهروند خرقانی در مدت زمان مسوولیت خود در بخشداری تمام هم و غم خود را برای رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم قدرشناس این بخش و برطرف کردن نیازهای آنان بکار بستم.

وی با اشاره به اقداماتی که در طول مدت مسوولیت خود انجام داده بود، گفت: برگزاری سه یادواره شهدا، ساماندهی گلزار شهدا، احداث 17 ساختمان دهیاری، اصلاح معابر، ایجاد پایگاه آتش نشانی روستای علیشار و 21 کانکس آتش نشانی در روستاها، دیوار کشی 9 آرامستان، تجهیز هشت غسالخانه، گازرسانی به 17 روستا، آب رسانی و ... بخشی از اقداماتی بوده که در طول این مدت انجام شده است.

زال اصلاح جاده منتهی به بخش خرقان به منظور کاهش سوانح جاده ای، تکمیل ساختمان جدید بخشداری، پوشش صدا و سیما، احداث راه روستای ورچند به آوج قزوین به منظور توسعه بخش خرقان، گازرسانی به سایر روستاهای بخش، احداث جایگاه پمپ بنزین و سی ان جی، ایجاد کارگاه های زودبازده و احداث پروژه شهرک صنعتی شهید حاج امینی خرقان را به عنوان بخشی از نیازها و مشکلات منطقه خرقان برشمرد.

رئیس شورای بخش خرقان نیز در این مراسم خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام در این بخش شد.

محرم صدرخانلو روکش آسفالت روستایی، حل مشکل منابع طبیعی در خصوص اراضی ملی، حمایت از مسکن روستایی، بی توجهی برخی از ادارات به درخواست های روستائیان این بخش، نبود و یا تعطیلی نمایندگی ادارات در این بخش، تجهیز درمانگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی و تقویت شرکت های تعاونی را از نیازهای مردم این بخش برشمرد.

در این مراسم از زحمات هاشم زال بخشدار بخش خرقان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر و یوسف فروزش به عنوان سرپرست جدید بخشداری منصوب شد.

کدخبرنگار:10004

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group