شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: 22 بهمن 91 تجلی اقتدار و وحدت ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

احمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با تقدیر از حضور دشمن شکن ملت ایران به ویژه مردم انقلابی و با بصیرت شهرستان ساوه در خلق حماسه تاریخی 22 بهمن 91 افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی همانطور که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند در سایه تعالیم قرآنی با همه دشمنی‌هایی که نسبت به این انقلاب می شود با همه توان به نظام اسلامی پایبند بوده و با برگزاری راهپیمایی با عظمت 22 بهمن نشان دادند که قدرتمندانه از انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا دفاع مي كنند.

وی با بیان اینکه اعتبار انقلاب اسلامی به اعتبار دین مبین اسلام و نهضت عاشوراست، اظهار کرد: با وجود همه توطئه های دشمنان نظام به ویژه در عرصه اقتصادی حضور میلیونی ملت ایران در حماسه یوم الله 22 بهمن نشان از انسجام و یکپارچگی این ملت در حمایت از مقام عظمای ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: در حالی وارد سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شدیم که برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت افزوده شد و استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن از چنین حضور با بصیرتی خشمگین شدند.

فرماندار ساوه خاطر نشان کرد: مردم نشان دادند که ایران اسلامی در دنیا در اقتدار کامل است و هیچ احدی به خود اجازه نمی دهد با این کشور روبرو شود و همه اینها به برکت خون شهدا و ایمان مردم به خدا و تبعیت از ولی فقیه به دست آمده است.

آزاد با اشاره به صدور ارزش‌های انقلاب به سایر نقاط دنیا و تأسی از انقلاب ایران در منطقه گفت: در مقابله با این دستاوردها برنامه های خصمانه دشمن فراوان بوده و از این پس نیز دست برنخواهند داشت اما، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تک تک این توطئه ها را خنثی می کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group