شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیر گروه معارف دانشگاه پیام نور گفت: ماهیت انقلاب ما الهی و براساس ارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، حجت الاسلام محمد صادق جمشیدی در اجتماع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن در ساوه افزود: قیام ملت ایران چون براساس آموزه های اسلامی و برگرفته از قیام اهل بیت (ع) در مقابل کفر و طاغوت بوده قیامی ماندگار است.

وی بیان کرد: ملت ایران با تاسی بر قیام اهل بیت (ع) حکومتی را تشکیل دادند که همچون ستاره در جهان می درخشد و به عنوان الگویی برای تمامی ملل آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: با وجود همه موضع گیری های خشمگین استکبار جهانی در جنگ نظامی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و دشمنی های علنی اما به فضل الهی نتوانسته با این مردم مکتبی و انقلابی مقابله کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هنوز به ماهیت انقلاب اسلامی پی نبرده اند، گفت: تبعیت از ولایت فقیه و بصیرت ملت ایران این نظام را هر روز مقاوم تر و استوارتر از گذشته کرده است و هیچ اراده ای نمی تواند این ملت را از صحنه دفاع از کشور خارج کند.

مدیر گروه معارف دانشگاه پیام نور با اشاره به حضور باشکوه مردم در این حماسه ملی تصریح کرد: ملت ایران در دفاع از آرمان های نظام هر سال پرشور تر از سال گذشته پشتیبانی خود را از انقلاب، امام و رهبری نشان می دهند.

وی بیان کرد: این شور و اشتیاق ملت ایران در دفاع از انقلاب به عنوان الگویی برای دیگر کشورهایی شده که حرکات ارزنده ای علیه فساد وظلم انجام می دهند

جمشیدی خاطر نشان کرد: پایبندی ملت ایران به انقلاب تا آنجا پیش خواهد رفت که پرچم اسلام را به دست امام زمان (ع) خواهند سپرد و زمینه ساز قیام آن حضرت می شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group