شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور سالن همایش های حضرت معصومه (ع) حوزه علمیه خوهران فاطمه الزهرا(س) ساوه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، این سالن با ظرفیت 300 نفر ، در زمینی به مساحت 400 متر مربع با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان احداث شده که از محل اعتبارت دولتی و خیرین تامین شده است.

همچنین پذیرش طلبه در سطح 3 حوزه علمیه در مرکز تخصصی آموزش عالی این واحد نیز آغاز شد. این واحد در ترم جدید ظرفیت 15 طلبه در سطح سه که معادل کارشناسی ارشد است را دارد.

آغاز عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی این حوزه علمیه نیز از دیگر برنامه های سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در ساوه بود.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت دو هزارمترمربع با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل کمک خیرین احداث خواهد شد.

به گزارش ایسنا مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در این مراسم گفت : 22 بهمن از اعیاد الهی و روزهای بزرگ خدا است.

حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی افزود: مسیر حرکت این نظام از ابتدای انقلاب تا کنون در مسیر انبیاء الهی بوده و همچنان ادامه دارد.

وی خاستگاه انقلاب اسلامی ایران را از حوز های علمیه عنوان کرد و اضافه کرد: امام راحل(ره) به همراه شاگردان و مقلدین خود پس از سال ها تلاش و جنگ علیه استکبار، آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را به مردم هدیه کردند.

وی تحقق و تعالی ارزش های الهی را از اهداف و وظایف حوزه های علمیه بیان کرد.

جمشیدی با بیان اینکه، ماهواره ها و فضاهای مجازی و سایبری، تهدیدی جدی برای اسلام و ایران است، گفت: با تلاش و حضور طلبه ها در اینگونه فضاها، می توانیم این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان نیز با اشاره به سوره مبارکه مریم گفت: نقش زنان در توسعه و گسترش دین بسیار زیاد است.

حجت الاسلام زارع با بیان اینکه تربیت بشر به وسیله بانوان انجام می شود، افزود: جامعه امروز بیش از پیش نیازمند طلاب زن است.

وی اضافه کرد : در سال جاری شش مدرسه جدید خواهران در استان مجوز گرفتند و از مهر ماه 92 آغاز به کار می کنند.

وی با بیان اینکه هزارو 940 طلبه در سال جاری مشغول به تحصیل و فارغ التحصیل شده‌اند، گفت: 150 طلبه نیز در ساوه فارغ التحصیل شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group