شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

همزمان با دهه مبارک فجر سه پروژه عمرانی با حضور فرماندار زرندیه و جمعی از مسوولان محلی در بخش خرقان شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، فرماندار زرندیه در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: دهه مبارک فجر اوج همبستگی و همدلی ملت ایران است و لازم است ارزش های این ایام الله به خوبی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم به خوبی تبیین شود.
علی رضا هدایتی افزود: یکی از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی توجه ویژه به روستاها و مناطق محروم است وبا تلاش هایی که توسط خدمتگزاران مردم در شهرهای مختلف کشور شده شاهد عمران و آبادانی و توسعه روستاها هستیم.
وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا هم اکنون فعالیت پروژه های عمرانی در روستاها از حجم بسیار بالایی برخوردار شده است و این روند قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.
فرماندار زرندیه با اشاره به اقداماتی که در این شهرستان صورت گرفته است، افزود: شهرستان زرندیه به دلیل موقعیت استراتژیک نویدبخش یک جهش و حرکت رو به جلو است و به دلیل ویژگی های منحصر بفرد از شرایط ویژه ای برای سرمایه گذاری و رونق اشتغال و تولید برخوردار است.
به گزارش ایسنا، بخشدار بخش خرقان نیز در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان دهیاری روستاهای گرکباغی و امیرآباد با صرف هزینه ای بالغ بر 25 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری ها به بهره برداری رسید.
هاشم زال افزود: همچنین بهسازی و بازسازی گلزار شهدای روستای لار نیز با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها انجام شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر در اکثر روستاهای بخش خرقان عملیات عمرانی شامل ساماندهی گلزار شهدا، ساماندهی آرامستان، جدول گذاری معابر، تکمیل و تجهیز غسالخانه، استقرار کانکس آتش نشانی و ... انجام می شود.
بخشدار خرقان تصریح کرد: اجرای پروژه های عمرانی در روستاها گامی بزرگ برای توسعه روستاهاست که رفاه و آسایش را برای ساکنین روستاها به ارمغان می آورد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group