شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس اداره مخابرات ساوه گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 43 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد و 510 میلیون ریال در شهرستان ساوه به بهره برداری می رسد.
جواد شهرینانی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش مخابرات افزود : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مخابرات این شهرستان توفیقات گسترده ای داشته و این موفقیت‌ها روز به روز در حال افزایش است.
وی با تاکید بر ضرورت توسعه مخابرات‌، افزود‌: در توسعه اقتصادی باید بسترهای لازم آماده شوند و لازمه این توسعه نهادینه کردن سیستم ارتباطی و مخابراتی در سازمان‌های مختلف است که بخشی از آن هم‌اکنون به ثمر رسیده است.
وی بیان کرد: بزرگداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آيينه اي دهه فجر، جشن شكرگزاري براي الطاف خداوند به خاطر نعمت بزرگ انقلاب و تحقق نظام جمهوري اسلامي به عنوان احياگر عزت و اقتدار امت اسلامي در جهان امروز است.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به پروژه های قابل بهره برداری مخابراتی در شهرستان ساوه گفت: کابل کشی مسی و فیبر نوری مرکز سلمان ساوجی، جی اس ام روستایی و رادیو روستاهای آسیابک بند، جوشقان و دینار آباد، توسعه اینترنت پرسرعت شهر ساوه، توسعه سوئیچ 320 شماره روستای احمد آباد و توسعه سوئیچ 240 شماره شهر غرق آباد از جمله طرح های قابل افتتاح در دهه فجر است.
شهرینانی بهره برداری از توسعه اینترنت پرسرعت شهر صنعتی ساوه، رادیو2*4 روستاهای هریسان، یاتان، مقصودآباد، نیوشت، اندیس، یل آباد و مرکز سلمان ساوجی و اینترنت پرسرعت شهر غرق آباد و روستاهای آوه، نور علی بیک، یل آباد را به عنوان بخش دیگری از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر دانست.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group