شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: نهضت امام خمینی (ره) موجب احیای ارزش های اسلامی شد.
سرهنگ پاسدار علی محمدی در گفت و گو با خبنرگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در شرایطی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حیات طیبه نظام اسلامی را جشن می گیرند که هنوز ندای روح بخش امام راحل و رهنمودهای آن عارف کامل و پیر سفرکرده در این سرزمین طنین انداز است.
وی بیان کرد: در سایه رهنمودهای امام عظیم الشان و نیز منویات مقام معظم رهبری این انقلاب روز به روز مقتدر تر شده و جوانه های بیداری اسلامی و قیام بر علیه فرعونیان زمان در اقصی نقاط عالم فراگیر شده است.
وی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای ترویج و تعمیق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است و از طرفی ارتقای آگاهی های عمومی به ویژه نسل جوان از ریشه ها و عوامل و اهداف سیر تحول دستاوردهای نیم قرن نهضت امام خمینی (ره) و چشم انداز آیندگان در ایران و جهان است.
وی با اشاره به تقارن دهه مبارک فجر امسال با آغاز پنجاهمین سالگرد نهضت امام راحل گفت: سپاه ناحیه ساوه برنامه های دهه فجر امسال را با تمام توان و قوت و با شکوه خاصی برنامه ریزی و اجرا می کند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به برنامه های سپاه در دهه فجر افزود: گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری همایش تربیتی معرفتی اولیا و مربیان مدارس، اجرای گشت های امنیتی بسیج، اجرای مراسم محفل انس با قرآن، اعزام سخنران و راویان انقلاب به مدارس، برگزاری مسابقات تیراندازی، اجرای مسابقات ورزشی، اجرای طرح ابرار و جلسه اخلاق،جشن انقلاب و همایش سیاسی، نشست سیاسی، گشت عملیاتی، یادواره شهدای کارمندی و فرهنگیان، همایش بصیرت افزایی، برگزاری حلقه های صالحین و ... از جمله مهمترین برنامه های سپاه ساوه در دهه فجر است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group