شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرماندار ساوه گفت: بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب برای شهر ساوه امری حیاتی و ضروری است.
احمد آزاد در جلسه شورای آب شهرستان ساوه افزود: به دلیل ویژگی های منحصر بفرد این شهرستان که آن را به عنوان یک منطقه مهاجر پذیر تبدیل کرده است، توجه به زیر ساخت ها از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی بیان کرد: شهرستان ساوه در چند سال اخیر ازافزایش نسبی جمعیتی بالایی برخوردار بوده که لازمه تامین امکانات و زیرساخت ها از جمله بهره برداری از تصفیه خانه آب و نیز فاضلاب است.
وی با تاکید بر برطرف کردن معضل دفع فاضلاب پروژه 1620 واحدي طرح مسكن مهر گفت: دفع فاضلاب پروژه 1620 واحدی طرح مسکن مهر در شهرک علوی نیازمند همدلی و مساعدت مسوولان امر در تامین اعتبار لازم و تلاش مضاعف برای پیگیری آن است.
فرماندار ساوه با تقدیر از زحمات و فعالیتهای صورت گرفته در جهت تامین آب شهرستان، خواستار برنامه ریزی دقیق وجدی باتوجه کمبود نزولات آسمانی در این شهرستان وهمچنین گرم وخشک بودن آب و هوای این منطقه شد.
به گزارش ایسنا، مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي نیز در این جلسه گفت: تخصيص اعتباررات شركت آب و فاضلاب استان مرکزی در سالجاري بسيار ناچيز بوده است واز طرفی تخصيص اعتبار جديد تحقق نيافته است.
عبدالرضا خلیلی بیان کرد: شرکت آبفای استان مرکزی در راه اندازي هر چه سريعتر تصفيه خانه فاضلاب شهر ساوه از همه دستگاههاي ديگر راغب تر است زيرا در صورت راه اندازي این تصفيه خانه می توان معضل دفع فاضلاب‌های شهري در نقاط مورد بحث را حل کرد.
در این جلسه مسائل ومشکلات این حوزه از سوی اعضای جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار و تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شد شركت آب و فاضلاب شهرستان ساوه نسبت به شناسايي و اعلام نقاط جديد و چاه هايي كه نياز به كف شكني دارند به شركت سهامي آب منطقه اي مركزي جهت صدور مجوز كف شكني و يا حفر چاه اقدام و شركت سهامي آب منطقه اي نیز جهت صدور مجوز حفر چاه جديد جهت تامين آب شرب شهر ساوه اقدام کند.
همچنین مقرر شد شركت سهامي آب منطقه اي مركزي نسبت به مكان يابي و معرفي نقاط قابل حفر چاه و بهره برداري جهت تامين نياز مازاد آب شرب شهري به شركت آب و فاضلاب اقدام و شركت آب و فاضلاب عدم منع احداث چاه جذبي يا اجراي لاگون در مناطق پيشنهادي خود را از اداره حفاظت محيط زيست استعلام کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group