شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

روح الله عالم زاده از دستگيري فردي با هويت ( پ – ن ) در حين سرقت دوباره از دفتر نشريه صبح ساوه خبر داد. جانشين مدير مسئول و سردبير نشريه صبح ساوه در اين رابطه به خبرنگار ما گفت : اين فرد كه توانسته بود در پوشش يك كارتن خواب ولگرد قفل هاي درب نشريه را به صورت حرفه اي باز كند، در حين سرقت وسايل باقي مانده در محل دفتر نشريه توسط مامورين گشت كلانتري 11 دستگير و با دستور مقام قضايي به پليس آگاهي ساوه دلالت شد.
وي افزود: پليس آگاهي ساوه از بدو دستگيري اين فرد براي دومين بار تحقيقات فني از اين متهم را آغاز كرده و ما مصممیم تا عملکرد پلیس آگاهی ساوه در این سرقت حساس را به اطلاع مردم برسانیم تا تصویری موفق و کارآمد از این پلیس و امنیت شهرستان استراتژیک ساوه به منصه ظهور گذاشته شود چراكه سرقت از دفتر يك نشريه آن هم در مركز شهر ذهن افكار عمومي را به شدت نگران ساخته است و از این حیث نیروی انتظامی ساوه در مقابل آزمونی جدی قرار گرفته است.
اين فعال مطبوعاتي اظهار داشت: با توجه به اينكه رايانه ها و لپ تاپ شخصي بنده دركنار برخي لوازم به سرقت رفته است هيچ ترديدي نداريم كه اين سرقت به صورت كاملا هدفمند و برنامه ريزي شده و دقيق صورت گرفته است چرا كه سارق يا سارقين به خوبی مي دانسته اند كه بعد از آتش سوزي چه اموالي سالم بوده تا آن را سرقت كنند و حتما شخص يا اشخاصي آمر اين سرقت و صحنه گردان آن بوده اند.
جانشين مدير مسئول و سردبير صبح ساوه گفت: بنده طی نامه ای از فرماندار وي‍‍ژه ساوه به عنوان رييس شوراي تامين شهرستان تقاضا کرده ام تا حصول نتیجه مطلوب پيگير اين پرونده باشند چراكه ساوه شهري امن در نزديكي پايتخت است و نباید در آن به دفتر نشریه ای تجاوز شود.
وی گفت : ما به طور مستمر از آخرین وضعیت پرونده این سرقت اطلاع رسانی خواهیم کرد اما آنچه که مهم است این است که با توجه به وعده های مکرر سرهنگ طالبی فرمانده نیروی انتظامی ساوه تاکنون پلیس آگاهی توفیق خاصی در رمزگشایی از این سرقت نداشته است.
عالم زاده در پایان با اشاره به اینکه از اطلاعات درون رایانه های به سرقت رفته هر سه ماه یکبار ذخیره سازی صورت گرفته است گفت : نشریه صبح ساوه با این سرقت صدمه شدید مالی خورده و ما امیدواریم این رایانه ها به زودی توسط نیروی انتظامی برگردانده شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group