شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

همزمان با هفته هوای پاک و با حضور جمعی از مسوولان محلی، مراسم کاشت نهال در بلوار سید جمال‌الدین اسدآبادی (ورودی شهر ساوه از سمت تهران) انجام شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ساوه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: در پی انتشار بوی نامطبوع در ورودی شهر ساوه از سمت بلوار سیدجمال‌الدین اسدآبادی که ناشی از پساب شرق این شهر بود و چندين سال سبب نارضایتی شهروندان و ساکنان این منطقه شده بود سازمان پارک‌ها پیشنهاد ایجاد 5 هکتار فضای سبز جایگزین آن را مطرح و عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال آغاز کرد و هم اکنون منطقه مورد پاکسازی و بهسازی قرار گرفته است.

محمد شکروی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که دراین مجموعه انجام می‌شود کاشت نهال است که به مناسبت هفته هوای پاک و در راستای کاهش آلودگی هوا اقدام به کاشت نهال با هدف توسعه فضای سبز شد.

وی بیان کرد: برخورداری از هوای پاک و داشتن زندگی سالم در گرو ایجاد فضای سبز و تشویق مردم به درختکاری است که این سازمان در این خصوص و افزایش سرانه فضای سبز شهر ساوه اقدامات موثری در نقاط مختلف شهر انجام داده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ساوه در پایان، خاطرنشان کرد: آموزش های شهروندی و مشارکت خانواده ها و نیز فرهنگ سازی در بین دانش آموزان از دیگر عوامل موثر در برخورداری از هوای پاک است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group