شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

بخشدار بخش مرکزی ساوه گفت: احیای ارزش های اسلامی از دستاوردهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

احمد پرهیزکار در جلسه هماهنگی کمیته روستایی دهه مبارک فجر بخش مرکزی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید و موجب تعجب و حیرت استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن شد.

وی بیان کرد: با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود دشمنی مستکبران جهان نه تنها خللی در اقتدار و عزت این انقلاب پیش نیامده بلکه انقلاب اسلامي ايران به عنوان الگويي براي همه ملت‌هاي آزادیخواه جهان تبديل شده است.

پرهیزکار اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر باید مدیران و مسوولان به ارزش‌ها و شاخص‌های انقلاب و امام(ره) بیشتر پرداخته و ابعاد این انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری را برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو و آشکار سازند.

وی تصریح کرد: دهه فجر امسال با هفته وحدت مصادف است که باید از این فرصت ویژه در راستای تحکیم و تقویت وحدت استفاده شده و برنامه‌های دهه فجر و هفته وحدت با شکوه و شور هر چه بیشتر برگزار شود.

بخشدار بخش مرکزی ساوه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در روستاهای بخش مرکزی گفت: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر در بخش مرکزی انجام شده و انتظار داریم بهترین و مطلوب‌ترین برنامه‌ها اجرا شوند.

وی افزود: در طول دهه مبارک فجر 17 برنامه در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی، انقلابی و ... برای روستاهای بخش مرکزی پیش بینی شده است.

پرهیزکار خاطر نشان کرد: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس روستاهای بخش، محفل انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و افتتاح چندین پروژه از جمله این برنامه هاست.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group