يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

دادستان عمومی و انقلاب ساوه درباره‌ی جزییات همسرکشی اخیر در این شهر گفت: نزاع و درگیری بین زن و شوهر پیش از رفتن به بانک برای انجام امور سهام عدالت، منجر به قتل زن با چاقو در وسط خیابان شده است.

 

حجت‌الله درودگر، دادستان عمومی و انقلاب ساوه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی ایسنا با اشاره به جزییات پرونده‌ی قتل 18 دی سال جاری در این شهرستان که طی آن مردی در خیابان همسرش را با ضربات چاقو به قتل می‌رساند، ادامه داد: این اتفاق بین زن و شوهری رخ داده است که از قبل در زندگی مشترک‌شان اختلافات زیادی داشتند و شوهر این زن نیز به مواد مخدر اعتیاد داشته است.

 

وی ادامه داد: متهم قبل از به قتل رساندن همسرش به دلیل ضرب و شتم مقتول در زندان بوده است و قبل از آزادی با همسرش توافق می‌کند که از یکدیگر جدا شوند و با این شرط مقتول به آزادی شوهرش از زندان رضایت می‌دهد، شب قبل از واقعه پسر این زوج در خصوص سهام عدالت اقداماتی را انجام می‌دهد و هماهنگی بین این دو نفر توسط پسرشان انجام می‌شود تا روز بعد برای پیگیری سهام عدالت‌شان به بانک مراجعه کنند.

دادستان شهرستان ساوه خاطرنشان کرد:‌ طبق قرار از قبل تعین شده، زن و شوهر برای انجام کارهای مربوط به سهام عدالت به بانک مراجعه می‌کنند که متاسفانه بین راه بحث‌هایی درباره این موضوع صورت می‌گیرد و شوهر این زن، وی را با ضربات چاقو به قتل می‌رساند.

درودگر افزود: سه، چهار ساعت بعد از وقوع ماجرا، قاتل توسط نیروی انتظامی دستگیر می‌شود، هم‌چنین تحقیقات مقدماتی انجام شده و متهم به قتل اعتراف کرده است و قاتل با صدور قرار به زندان منتقل شده است.

 

به گزارش ایسنا؛ صبح روز دوشنبه (18 دی ماه) مردی در یکی از خیابان‌های ساوه با همسرش درگیری لفظی پیدا می‌کند و در نهایت او را با ضربات چاقو به قتل می‌رساند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group