يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در ساوه روسای کمیته های 18 گانه برنامه های پیش بینی شده این کمیته ها را اعلام کردند.

احمد آزاد در این جلسه افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی به دست امام راحل که یکی از وقایع مهم تاریخ معاصر به شمار می رود به عنوان الگویی برای دیگر کشورهای منطقه تبدیل شده است که لازم است با بزرگداشت آن در راستای تقویت بصیرت افزایی مردم تلاش کرد.

وی اظهار کرد: دهه فجر سند افتخار ملت ایران و فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است و باید بیش از همه برای جوانان و نوجوانان در راستای بصیرت افزایی آنان تبیین و شفاف‌سازی شود.

وی با اشاره به موفقيت هاي علمي، صنعتي، فضايي، انرژي هاي هسته اي و دانش سلولهاي بنيادي، گفت: با تدابير مقام معظم رهبري بود که بسياري از تحريم ها را پشت سر گذاشتيم و در زمينه هاي مختلف شاهد پیشرفت های علمی، نظامی، اقتصادی و ... هستیم.

فرماندار ساوه با بیان اینکه جوانان و نسل جدید، دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که همراه با ارزشهای معنوی بوده است را درک نکرده اند تصریح کرد: باید با زمینه سازی و فراهم کردن برنامه های متنوع فرهنگی و ... در جشن های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با برنامه ریزی مناسب توسط مسوولان و ستاد دهه فجر، فضای شهر را نیز مطابق با ایام دهه فجر تغییر داد.

آزاد خاطر نشان کرد: با وجود شرایط کنونی کشورمان در دهه فجر و فرمایشات مقام معظم رهبری و نصب العین قرار دادن آنها توسط دستگاه ها، ایجاد شور و نشاط مردمی از اصلی ترین اهداف برنامه هاست تا مردم در جریان واقعیت های شیرین نظام قرار گیرند.

در این جلسه روسای کمیته های 18 گانه شامل کمیته های فرهنگی، هنری، کمیته ورزشی، کمیته جوانان و بانوان، کمیته قرآن، کمیته کارگری، کمیته بانوان، کمیته ایثارگران ، کمیته روستایی عشایری، کمیته دانش آموزی، کمیته دانشجویی، کمیته بسیج وتشکل های مردمی، کمیته نظارت و ارزیابی و ... به بیان برنامه هه و پیشنهادات خود پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group