شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرماندار زرندیه خواستار برنامه ریزی دقیق و جمع بندی و معرفی پروژه های عمرانی و زیربنایی قابل افتتاح شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر توسط مدیران شد.
علی رضا هدایتی در اولین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان زرندیه افزود: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی لازم است مدیران دستگاه های اجرای همکاری لازم را با کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر داشته باشند و شهرداران نیز نسبت به زیباسازی خیابان ها و معابر شهری برنامه ریزی و اقدام کنند.
وی با بیان اینکه باید برای بزرگداشت برنامه های دهه فجر تلاش مضاعفی کرد، افزود: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول بیش از سه دهه از عمر آن است.
وی تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دیگر فرصت هایی برشمرد که در دهه مبارک فجر باید با آن پرداخت و اظهار کرد: بهره مندی از اندیشه های امام راحل و نیز منویات مقام معظم رهبری در طول انقلاب اسلامی اول موجب تحول و پیشرفت آن شده و ثانیا موجب صدور این انقلاب به دیگر انقلاب ها شده است.
وی با بیان اینکه در حالی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می داریم که موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه روز به روز ابعاد جدیدتری به خود می گیرد، بیان کرد: دهه فجرتجلی مبارزه مردم آزدای خواه ایران اسلامی در برابر استکبار و زورگویی جهانی است.
فرماندار زرندیه پيروزي انقلاب اسلامي را مهم‌ترين و بزرگ‌ترين واقعه تاريخي در ايران و دنيا و در قرن‌هاي اخير ذكر كرد و افزود: بايد در حفظ اين انقلاب و آرمان‌هاي بلند امام و شهداي گران‌قدر بكوشيم و از چيزي فروگذار نكنيم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر جهان در تبعیت از انقلاب اسلامی بپاخاسته و آنچه که از بیداری اسلامی در تمام جهان مشاهده می کنیم حاصل روشنگری امام (ره) و مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به شیطنت های مختلف استکبار در حوزه اقتصادی و تحریم های شکننده، خاطر نشان کرد: فراهم کردن زمینه حضور باشکوه مردم در گرامیداشت ایام الله دهه فجر دشمنان را بیش از گذشته رسوا کرده و ماهیت پلید آنها را نشان خواهد داد.
هدایتی همچنين بر توجه به تبيين عوامل پيروزي انقلاب اسلامي ، نقش رهبري و ولايت فقيه در انقلاب، نقش نهادهاي مردمي ، مقايسه وضعيت عمراني و فرهنگي قبل و بعد از انقلاب و ارائه دستاوردهاي 34 ساله انقلاب اسلامي در ايام دهه فجر امسال تاكيد كرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group