شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه از آغاز نصب مخازن گالوانیزه مکانیزه در 200 نقطه از این شهر خبر داد.
رضا یزدی با اشاره به اینکه مخازن گالوانیزه جایگزین مخازن پلاستیکی در سراسر شهر ساوه می‌شود، افزود: مخازن پلاستیکی باعث انتشار آلودگی میکروبی در هوای اطراف و در نتیجه ایجاد بوی تعفن در فضا می شود.
وی بیان کرد: طراحی و ساخت سطل های گالوانیزه به جای پلاستیک این معضل را حل کرده است و از آنجائی که تمام بدنه آنها گالوانیزه است، علاوه بر جنبه های زیست محیطی از نظر زیبایی و مبلمان شهری نیز شکیل تر است.
وی اظهار کرد: مهمترین ویژگی این مخزن قابلیت جاسازی مخازن در یکدیگر است که کمک بسیار زیادی در جابجایی ، حمل و نقل و انبارش مخازن می کند که صرفه جویی قابل توجهی در مدیریت شهری خواهد داشت.
وی تصریح کرد: یکی از مزایای مخازن مذکور مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی و سوزاندن زباله در آن است مخازن مذکور به گونه ای طراحی شده که حتی در آتش سوزی زباله داخل آن به علت جدا بودن چرخها از بدنه مخازن ، هیچ گونه آسیبی به چرخها نمی رسد و مقاوم ترین مخزن در برابر آتش سوزی شناخته شده است.
یزدی خاطر نشان کرد: بر روی سطح و داخل مخازن مذکور امکان ایجاد پوشش های نانو محیا است که با استفاده از این پوشش علاوه بر دارا بودن کلیه طیف های رنگی، باعث تمیز شدن سطح و یا به عبارتی گند زدایی مخزن می شود و هزینه شستشوی مخزن را بطور قابل توجه ای کاهش می دهد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group