شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

بهره برداری آزمایشی از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید مدرس ساوه آغاز شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوه در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه استقرار دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید مدرس از پیگیرهای نماینده مردم ساوه و زرندیه بود، گفت: به دلیل انتقال حدود 90 درصد از بیماران تصادفی این شهرستان به بیمارستان مدرس استقرار سی تی اسکن از نیازهای ضروری این مرکز درمانی است.
حبیب الله رضایی افزود: این دستگاه با صرف هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد و 900 میلیون ریال خریداری که مبلغ سه میلیارد ریال آن توسط گروه صنعتی شیشه کاوه و مابقی آن از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از بیماران این شهرستان نیازهای سی تی اسكن خود را با مراجعه به شهرهای مجاور برطرف می كنند، تصریح کرد: با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در این مرکز درمانی نیاز مراجعان در همین مرکز برطرف و مشکل اعزام بیمار به شهرستانهای دیگر نیز رفع می شود.
رضایی با بیان اینکه شهرستان ساوه به دلیل واقع شدن در شاهراه مواصلاتی غرب به شرق نیاز به توسعه و تقویت تجهیزات درمانی است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیمارستان شهید مدرس ساوه بار سنگین حوادث ترافیكی شهرستان را به دوش می كشد که با نصب دستگاه سی تی اسكن در این بیمارستان شاهد خدمات رسانی بیشتر خواهیم بود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ساوه خاطر نشان کرد: ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران همواره از دغدغه‌های اصلی مسئولان بهداشت و درمان است که در این راستا طی سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی در این بخش بوده‌ایم.
بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان مدرس از امروز(شنبه) در این مرکز درمانی آغاز و مراسم نمادین افتتاح و بهره برداری در ایام الله دهه مبارک فجر انجام می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group