شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساوه گفت: تيم مرکز ساوه قهرمان مسابقات فوتسال دانشگاههاي پيام نور استان مركزي شد.
گیتی صلاحی اصفهانی با اعلام این خبر افزود: این مسابقات با حضور 13 تیم از مراکز پیام نور استان مرکزی به مدت 3 روز در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه پیام نور مرکز ساوه برگزار شد.
وی بیان کرد: پس از برگزاری مسابقات تیم مرکز ساوه قهرمان مسابقات شد و تیم های دلیجان و فرمهین نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق نیز به تیم کمیجان تعلق گرفت و "حیدر عیوض پور" و "وحید گایکانی" نیز به عنوان فنی ترین و بهترین بازیکن انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه بهترین روش تعلیم، تربیت و خودسازی فراگیری دانش و ورزش در کنار یکدیگر است، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبري امر به ورزش، امر به معروف است و بر اين اساس دانشگاه پيام‌نور در عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در تمام رشته‌هاي ورزشي فعاليت مي‌كند.
وی تصریح کرد: دانشگاه پيام‌نور مركز ساوه با پرداختن علمي به مقوله ورزش، سعي كرده است بستر تربيت قهرمانان ورزشي براي شركت در مسابقات و استفاده از تمام امكانات موجود را به منظور توسعه و ترويج ورزش همگاني و قهرماني فراهم كند.
صلاحی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط و شادابی بین دانشجویان است تا ورزشکاران دانشجو با انجام ورزش به سمت شکوفایی و زندگی بهتر گام بردارند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group