شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

اولین جلسه ستادگرامیداشت دهه مبارکه فجر ساوه به ریاست معاون استاندار و فرماندار و با حضور اعضاء برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، معاون استاندار و فرماندار ساوه در این جلسه گفت: دهه مبارکه فجر و پیروزی انقلاب با حضور امام (ره) برای ملت ما هویت ، استقلال و امنیت را به ارمغان آورد .
احمد آزاد افزود: ما باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب و ایام الله دهه فجر این موهبت الهی را به نسل های بعدی انتقال دهیم و در برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم و اجرای برنامه ها با جدیت و کوشش اهتمام ورزیم .
وی بیان کرد: امام (ره ) غیرت را در ملت ایران برانگیخت و به آنان هویت بخشید به گونه ای که امروزه کشور اسلامی ما همانند نگینی فروزان در تمام دنیا می درخشد و در عرصه های علمی ، نظامی ، پزشکی ، هسته ای و فناوری در دنیا مطرح هستیم .
وی اظهار کرد: ترویج و تعمیق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، انسجام و پیروزی انقلاب و نقش ولی فقیه در حکومت اسلامی، ترسیم ضرورت حفظ و حراست از اندیشه های امام خمینی(ره)، تبیین پیشرفت ها و دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و تحولات منطقه ای و نقش محوری مردم در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی مهم ترین راهبردهای محتوایی مورد هدف در برنامه های دهه فجر امسال است.
فرماندار ساوه با تاکید بر هماهنگی و تعامل در اجرای برنامه ها در خصوص اینکه اعضاء ستاد در جهت انجام هر فعالیتی در این حوزه باید هماهنگی لازم را با ستاد مرکزی داشته باشند افزود: با توجه به اینکه در آستانه ایام الله دهه فجر و بعد از آن انتخابات آتی هستیم لازم است همه دستگاهها با جدیت و دقت کامل و با برنامه های منظم و خاص با همراهی و هماهنگی ستاد مرکزی در خصوص نصب بنرها و تزئینات در ادارات و در سطح شهر اقدام نموده و از هر گونه تبلیغات جهت گیر در حمایت از کاندیدای خاص پرهیز کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group