شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

شورای اداری شهرستان زرندیه به منظور معرفی معاون فرمانداری زرندیه و نیز سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور امام جمعه، نماینده مردم ساوه و زرندیه و فرماندار ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و نیز روسای ادارات تشکیل جلسه داد.
امام جمعه زرندیه در این جلسه گفت: اقتصاد مقاومتی که از منویات مقام معظم رهبری است به عنوان اقتصادی پویا و تاثیر گذار در کشورمان باید تبیین شود.
حجت الاسلام محمد علی علم الهدی افزود: در چنین شرایطی باید با مشارکت مردم و مسوولان صرفه جویی های لازم در زندگی روز مره صورت گرفته و اصلاح الگوی مصرف به عنوان یک موضوع مهم تجلی پیدا کند.
وی بیان کرد: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی عبور از شرایط حساس کنونی را آسان تر خواهد کرد.
امام جمعه زرندیه تصریح کرد: باید زمینه افزایش تولیدات کشاورزی و استفاده بهینه از امکانات داخلی را برای ارتقای سطح تولید ملی فراهم و در این راستا تلاش کرد.
به گزارش ایسنا، نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز گفت: مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید با اجرای برنامه های مدون و اصولی برای رفع مشکلات و نیازهای مردم تلاش کنند و هم رضایت خداوند متعال و هم رضایت مردم را جلب کنند.
شهلا میرگلوبیات خواستار توجه بیشتر مسوولان به روستاها و نقاط محروم شد و افزود: افزایش تولید، ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری، توقف مهاجرت از روستا به شهر و جلوگیری از حاشیه نشینی از ویژگیهای توجه به روستاها و فراهم آوردن نیازهای روستائیان است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر برخی از روستاهای شهرستانهای ساوه و زرندیه از امکانات زیرساختی محروم مانند گازرسانی محروم هستند که این مهم در دیدار با مقام عالی وزارت نفت مطرح و با پیگیری های صورت گرفته مبلغ 30 میلیارد ریال به منظور گازرسانی به روستاهای این دو شهرستان تخصیص یافت.
میرگلوبیات تصریح کرد: مهمترین اولویت مسوولان باید خدمت صادقانه به مردم و تلاش و برنامه ریزی برای رفع مشکلات آنان باشد.
به گزارش ایسنا، فرماندار زرندیه نیز در این جلسه گفت:شهرستان زرندیه به لحاظ ویژگیهای منحصر بفردی که در استان مرکزی دارد بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاری دارد.
علی رضا هدایتی افزود: نزدیکی به پایتخت و فرودگاه امام خمینی(ره)، عبور راه آهن غرب و جنوب کشور از این شهرستان، وجود انرژی پایدار در رودخانه شور،مسیر مواصلاتی و ... از جمله مزایای این شهرستان است که موجب تشویق و ترغیب سرمایه گذاران در این شهرستان شده است.
وی همچنین با اشاره به پتانسیل های این شهرستان در حوزه کشاورزی نیز گفت: باید با استفاده از قابلیت های موجود در جهت ایجاد اشتغال پایدار در منطقه به بهترین نحو ممكن نموده تا اين منطقه به توانمندي‌هاي بالاي خود در كشور دست يابد.
گفتنی است در این مراسم حکم استاندار مرکزی مبنی بر انتصاب "علی اکبر فاطمی" بخشدار بخش مرکزی زرندیه با حفظ سمت به عنوان معاون فرماندار زرندیه به وی اعطا شد.
شایان ذکر است در این مراسم با قدردانی از زحمات "علیرضا قدسی پور" رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه، "سیامک نورالهی" به عنوان سرپرست این مرکز معرفی شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group