شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ساوه گفت: مسابقه عکس و خاطره از ضریح مطهر امام حسین (ع) با عنوان "مسافر کربلا" از پرندک زرندیه تا توره شازند در سطح استان مرکزی برگزار می شود.
مجید زنجانی  افزود: این مسابقه به مناسبت انتقال ضریح جدید حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) از ایران اسلامی به کربلای معلی و عبور از استان مرکزی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این مسابقه با هدف ثبت این لحظات و انعکاس شور و حال عاشقان آن حضرت از این رویداد تاریخی و به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی و در دو بخش عکس با دوربین عکاسی بصورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای، عکس با تلفن همراه و خاطره نویسی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت تمامی عکاسان در این مسابقه آزاد است، افزود: هر عکاس می تواند در هر بخش حداکثر 10 عکس و هر خاطره نویس 5 خاطره ارسال کند.
وی اظهار کرد: علاقمندان می توانند آثار و خاطرات خود را حداکثر تا 15 دی ماه به ستاد استان واقع در اراک، خیابان شهید مصطفی خمینی، مجتمع آسمان بلوک 7 طبقه پنجم و یا ستاد شهرستان ارسال کنند.
زنجانی تصریح کرد: به 9 نفر هدایای نقدی شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعطلا و به 10 نفر دیگر در هر بخش نیز لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group