شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

همایش شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران بخش نوبران با حضورمعاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و بخشدار نوبران در بخشداری نوبران برگزار شد.
فرماندار شهرستان ساوه در این همایش گفت: دهیاران به منزله بازوهای توانمند فرماندار در روستاها هستند که باید در جهت تحقق تولید ملی و ماندن مردم در روستاها تلاش زیادی داشته باشند .
احمد آزاد افزود: در طرح‌های هادی که مجری آن دهیاران هستند باید در جهت ایجاد امید به زندگی و زیبا سازی روستاها تلاش جدی و پیگیرانه مثمر ثمر داشته و با ارائه پیشنهادات صحیح و مستمردر این حوزه فعالیت ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه دهیاران می توانند در جهت خدمات رسانی به مردم محروم روستا در کنار شوراها تلاش زیادی داشته باشند، افزود: اعتبارات دهیاری‌ها باید با توجه به لزوم هزینه کرد من جمله در طرحهای هادی و زیبا سازی معابر و ساختمان‌ها، باهمکاری وتعامل باشوراها مدیریت و هزینه شود.
وی اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های دشمنان بر علیه ایران اسلامی باید همه اقشار هوشیار بوده و دهیاران دوشادوش دیگران در زمینه ایجاد اقتصادی مقاومتی در روستاها و ایجاد اشتغال برای جوانان و تولید ملی در جهت بی نیازی از وابستگی به بیگانگان گام بردارند و با انجام فعالیت‌های فرهنگی در روستاها جوانان را به ماندگاری در روستا تشویق کنند.
آزاد تصریح کرد: با تشکیل شرکت‌های تعاونی که مدیریت آن با خود دهیاران منطقه است می توان با جذب درآمد گام بزرگی در جهت اشتغالزایی ایجاد کرد.
خبر دیگر اینکه نماینده مردم ساوه و زرندیه به همراه فرماندار این شهرستان از مسیرهای دسترسی شهرهای غرق آباد و نوبران به آزاد راه ساوه همدان بازدید کردند.
به گزارش ایسنا،  فرماندار ساوه در حاشیه این بازدید گفت: به جهت اینکه از طرف همدان نمای ورودی شهر در این منطقه است در جهت مناسبتر شدن این نما باید در این حوزه تلاش بیشتری صورت پذیرد.
احمد آزاد افزود: با توجه به خطرات جانی و مالی چشمگیر ناشی از نواقص مسیرهای دسترسی بخش نوبران به آزاد راه ساوه –همدان و اطاله زمان توسط سرمایه گذار مجری آزاد راه بهتر است در اسرع وقت دستگاههای اجرایی این شهرستان راساً به رفع معایب ، جابجایی لوله آب و اصلاح نواقص اقدام کند.
همچنین، فرماندار ساوه به همراه نماینده مردم ساوه و زرندیه از روستاهای خلیفه کندی، آق داش، خان آباد، خانقاه، کره بر، مقصود آباد و قارلوق واقع در بخش کوهپایه نوبران بازدید و از نزدیک مشکلات و مسایل این روستاها را بررسی کردند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group