شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی تامین نیاز آرامش فجر ساوه ویژه انبوه سازان گفت: در سالی که مزین به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است ایده تشکیل این تعاونی در بین هیئت موسس شکل گرفت و مصمم شدیم برای اولین بار در سطح استان مرکزی نسبت به تشکیل این تعاونی اقدام کنیم.
کامران جوادی افزود: امروز در دنیا توجه به مقوله توسعه پایدار و اشتغال و نیز مشارکت واقعی، سرمایه گذاری و جذب سرمایه ها از اهمیت خاصی برخوردار است که در بحث توسعه پایدار اهمیت به سازمان های مردم نهاد و سازمان های محله محور در اولویت است.
وی با بیان اهداف تشکیل این تعاونی گفت: اشتغالزایی به عنوان اولین هدف است که اگر نگاهی به کارنامه موفق اعضای تعاونی در حوزه اشتغال داشته باشیم، ازعملکرد قابل دفاعی در حوزه اشتغال برخوردار هستند.
وی نوسازی و بهسازی بافتهای فرسوده و کمک به حل مشکل تامین مسکن و تامین نیاز انبوه سازان از طریق تعاونی به منظور ایجاد نرخ معقول و عادلانه عرضه مسکن را از دیگر اهداف تشکیل این تعاونی ذکر کرد.
وی هزینه بالای ساخت و سازها مانند پروانه ساختمان، شناسنامه فنی، پایان کار، بیمه تامین اجتماعی و جریمه ماده صد را از مشکلات در حوزه ساخت ساز ذکر کرد.
جوادی با درخواست از مسوولان و انتظاراتی که از دست اندرکاران می رود بیان کرد: اصلاح بینش و دید نسبت به انبوه‌سازان خواسته ما است و اینکه مسوولان انبوه سازان را افرادی منفعت طلب ندانسته و این موضوع را در کمیسیون ماده صد نیز فرهنگ سازی کنند تا موجب اعمال اقداماتی تنبیهی در این کمیسیون نسبت به انبوه سازان نشود که در آن صورت انبوه‌ساز تشویق و موضوع مقاوم سازی در سطح شهر افزایش پیدا کرده و مانع از ساخت و سازهای غیر مجاز و توسعه حاشیه نشینی می شود که خود دارای تبعات فراوانی است.
یک عضو دیگر هیئت مدیره تعاونی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: با گسترش فرهنگ تعاون، وحدت و همدلی، نوآوری‌ها شکوفا شده و جامعه از آسیب دشمنان در امان خواهد ماند.
مجید زنجانی افزود: تعاونی‌ها به موجب بهره‌گیری از مدیریت مشارکتی حضور عامه مردم و اصل خودیاری، یک جریان اقتصاد سالم راتشکیل می‌دهند.
وی به رسمیت شناختن این تعاونی تازه متولد شده، تشکیل کارگروه مشترک در حوزه مسکن با سایر ارگانها و ادارات به منظور تسهیل در امور اداری و تعهد عملی مسوولین برای اقدامات بعدی را از توقعات و انتظارات هیئت مدیره بیان کرد.
مدیرعامل این تعاونی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: برای کمک به رونق ساخت وسازتعاونی و تامین نیاز تعاونی انبوه سازان درشهرستان ساوه آغاز به کار کرد.
احمد شالباف مهمترین وظیفه ی آن را تامین نیاز های اساسی و اولیه انبوه سازان مسکن عنوان کرد و افزود: هدف این تعاونی کاهش قیمت برای انبوه سازان و متقاضیان مسکن وافزایش سرعت در کارهای اداری است.
وی اهداف تشکیل این تعاونی را وحدت و همدلی ، تامین مواد و مصالح به طور مستقیم و از بین بردن واسطه ها، پیگیری مطالبات از طریق تعاونی و نوسازی بافت فرسوده شهری عنوان کرده و حمایت مسئولان را مهمترین نیاز خود عنوان کرد.
گفتنی است ، شهرستان ساوه بیش از صد انبوه ساز دارد و این تعاونی با چهل عضو کار خود را آغاز کرده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group