شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

شهردار یکی از شهرهای شهرستان ساوه کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر می شود

به گزارش رادیو ساوه وی که یکی از شهرداران شهرستان ساوه به شمار می رود و در حال حاضر در این سمت فغالیت دارد اشراف کامل خود به مسائل مدیریت شهری ساوه و آشنایی کامل با مجموعه قوانین شورای شهر و شهرداری را دلیل آمادگی خود برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر اعلام نمود.

وی که نخواست نامش فاش شود بومی بودن و آرای بالای خود را دلیل دیگر کاندیداتوری دانست و توضیحات بیشتری در این خصوص را به آینده موکول کرد.

به گزارش رادیو ساوه شورای اسلامی دوره چهارم که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سال آینده در سراسر کشور برگزار خواهد شد انگیزه ای جدی برای حضور چهره های موثر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و حتی ورزشی در ساوه جهت شرکت در این رقابت سیاسی اجتماعی ایجاد کرده است به گونه ای که از هم اکنون بیش از 100 نفر آمادگی خود را جهت حضور در انتخابات شورای شهر چهارم در ساوه اعلام کرده اند.

به گزارش رادیو ساوه پیش بینی می شود با حضور چهره هایی که تاکنون آمادگی خود را اعلام کرده اند ترکیب شورای شهر فعلی تغییر کند.

در میان نام های متعددی که برای رقابت انتخاباتی در این شهر گفته و شنیده می شود، اسامی اعضای فعلی شورای شهر شامل عباس شعبانی ، رضا دربان، ناصر رحیمی، سید فخر الدین ابطحی، سید مرتضی سمنانی، محمود نجفی و سیده فاطمه مسئله گو شناخته ترین نام ها به شمار می آیند.

همچنین شنیده شده افرادی همچون علی سعیدی ، محمد رضا منصوری ، مصطفی سرخیل، حمید رضا ثمری خلج ، از کاندیداهای مجلس نهم ساوه و زرندیه،  مرتضی صبوحی ، بهرام رحمتی، سید مرتضی ابطحی، سید رضا ابطحی ، مرتضی خرمشاهی مدیر کل دفتر مرحوم اسلامی، سعید اسلامی فرزند مرحوم اسلامی، علیرضا آشناگر، عباس امیر حسینی، داود حقیقی ،سید حسن ابراهیمی، حمید سرلک، محمد اقبال ، محمد ابوالمعصوم ، ، سید مصطفی مستقیم  ، سید عباس هدایتی ،حجت صبوحی،  سید حسن ابراهیمی، عباس فرخ، سید رضا سبط احمدی، رضا شمس، رضا عبادی، محمود صدیق، سید حسن خدامی، علی اصغر کریمی، مسلم طاهری ، صنم هدایتی، مهری روستائی گرایلو، رضا غفاری، محمد شرافت، محمد رضا یاوری، عباس نیکویی رئیس سابق اداره کار، نظام الدین جهانمیرزایی رئیس سابق اداره صنایع، سید حسین طباطبایی مدیر مسوول نشریه مدینه گفت و گو، قاسم صفویه، و مسعود تشکری ، داود صدیف ، محمد احمدی، و ... از دیگر افرادی هستند که قصد نامزدی در انتخابات شورای چهارم در ساوه را دارند.

در عین حال رادیو ساوه آمادگی انتشار اسامی کاندیداهای احتمالی شورای چهارم در ساوه چه از طریق نظرات کابران محترم و چه از طریق تماس خود کاندیداها اعلام می نماید. پیش بینی می شود انتخابات چند ماه آینده شورای چهارم ، با توجه به همزمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ، بسیار پررونق و پرشورتر از گذشته و با حضور چهره هایی مطرح برگزار شود .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group