شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

به همت حوزه فرهنگي شهرداري ساوه و برای اولین بار از پيرغلامان و مداحان اين شهر تجليل مي شود.
شهردار ساوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: برابر پيشنهاد حوزه فرهنگي شهرداري، تجليل از پيرغلامان اهل بيت و مديحه سرايان تاثيرگذار ساوه اي در قالب تجليل از آواها صداهاي ماندگار در جلسه شوراي اسلامي شهر مطرح و مورد تاييد قرار گرفت.
داود فرداد اظهار کرد: با توجه به اينکه در شرايط حساس کنوني پرداختن به مسائل ديني و مذهبي و اشاعه فرهنگ نيکوي شهادت تاثير مثبتي بر جامعه خواهد داشت اين امر خطير با برنامه ريزي دقيق و با مسووليت حوزه فرهنگي و با همکاری واحد روابط عمومی در حد فاصل زماني بين عاشورا تا اربعين برگزار مي گردد.
وي ضمن اشاره به ابتکارحوزه فرهنگي و روابط عمومي شهرداری در آماده سازي فضاي شهري براي ايام سوگواري امام حسين(ع) افزود: خوشبختانه امسال با اين اقدام مثبت شهر رنگ و بوي عاشورايي به خود گرفت و مورد توجه و استقبال همشهريان عزيز ساوه اي قرار گرفت و در اين مسير تجليل از صداهاي ماندگار نيز اقدامي به ياد ماندني خواهد بود.
شهردار ساوه تصریح کرد: مديحه سرايي در مساجد، تکايا و هيئت هاي مذهبي ساوه طي چند سال گذشته، تسلط بر قرائت قرآن ونقل احاديث اهل بيت(ع)، استفاده از اشعار و روايات معتبر و مقاتل مستند از جمله شرایطی است که باید مادحین از آن برخوردار بوده تا از آنان تجلیل شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group