شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

به همت مجمع امور صنفی شهرستان ساوه یک دوره آموزشي ويژه اصناف و بازاريان این شهرستان با دعوت از سخنرانانی از حوزه علمیه، اداره صنعت، معدن و تجارت، امور مالیاتی، اماکن عمومی نیروی انتظامی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، رئیس مجمع امور صنفی شهرستان ساوه در این دوره آموزشی در سخنانی گفت: به دلیل ارتباط بیشتر اصناف با شهروندان برگزاری آموزش های تخصصی در زمینه های مرتبط صنفی و نیز آگاهی یافتن از قوانین صنفی نیاز اصناف و بازاریان است.
مرتضی سعیدی رشد و ارتقا دانش و معلومات اعضای هیئت مدیره اتحادیه های صنفی را از جمله اهداف برگزاری این دوره های آموزشی ذکر کرد و افزود: ترویج فرهنگ کسب روزی حلال و آگاهی بخشی از دیگر اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است.
وی آموزش اصناف را از اولویت های آموزشی مجمع امور صنفی شهرستان دانست و افزود: این امر در راستای گسترش ارزش های دینی و کاهش آسیب های فردی و اخلاقی و ترویج فرهنگ کسب و کار حلال انجام می شود.
وی تصریح کرد: ساماندهي اصناف و توجه به امر آموزش و ارتقاي سطح آگاهي عمومي آنان يکي از مولفه های مهم در راستای رونق کسب و کار به شمار می رود که لازم است اینگونه آموزش ها تداوم داشته باشد.
رئیس مجمع امور صنفی ساوه با اشاره به اینکه افزايش آگاهي اصناف در قالب برگزاری دوره های آموزشی در عملكرد آنان تاثير بسزايي خواهد داشت، خاطر نشان کرد: اصناف يك جامعه بزرگ و بسيار تاثيرگذار درعرصه اقتصادي كشور بوده و نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.
وی با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره آموزشی گفت: در اين دوره آموزشی که ویژه اعضای هیئت مدیره اتحادیه هاست با دعوت از حجت الاسلام سید قدرت الله سعیدی از حوزه علمیه مباحثی در خصوص احکام مکاسب و معامله و نیز شرايط خريد و فروش در دين مبين اسلام مطرح شد.
سعیدی تشریح قانون نظام صنفی توسط استاد جعفر گندمکار نماینده اداره صنعت، معدن وتجارت، بیان قوانین مالیاتی توسط اقای ابراهیم جوادی رئیس امور مالیاتی شهرستان و مسائل مربوط به اماکن عمومی توسط جناب سروان رحیمی از نیروی انتظامی ساوه را از دیگر برنامه های این دوره آموزشی ذکر کرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group