شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:برنامه های هفته بسیج در ساوه با محوریت نهضت عاشورا برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار علی محمدی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت هفته بسیج و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: تقارن 5 آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و روز عاشورا شعار محوری هفته بسیج را با عنوان" بسیج امتداد عاشورا" نامگذاری کرده است.
وی بیان کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه ای است که با ابتکار امام راحل هم اکنون نهال بسیج به یک درخت تنومند تبدیل شده است و همه آحاد و اقشار مختلف مردم را در برگرفته است.
وی با اشاره به اینکه بسیج برآورنده نیازهای نظام و کشور در مقاطع مختلف بوده است، اظهار کرد: بزرگترین نیرویی که در خدمت انقلاب بوده است بسیج است که بنا بر نیازهایی که کشور دارد با روحیه انقلابی ورود پیدا کرده و مشکلات را برطرف می کند.
وی تصریح کرد: بسيجيان همواره براي اعتلاي اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش كرده‌ و در تمام شرايط مدافع نظام بوده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه ضمن تشریح برنامه های این هفته در این شهرستان با اشاره به اینکه نامگذاری هر روز از روزهای هفته بسیج با نام یکی از شهدای کربلا صورت گرفته است، گفت: پاسداشت واقعه عاشورا و سوگواری برای امام حسین (ع) در هفته بسیج از جمله برنامه های محوری است.
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد:همایش ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاهها به منظور همدلی و وفاق بین ارکان مساجد، اجتماع بزرگ هیئت های مذهبی ویژه نونهالان بسیجی، دیدار با امام جمعه، گلباران گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و عکس، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، همایش نوجوانان بسیجی، برگزاری مسابقات قرآنی بسیج، همایش بصیرت افزایی، شب شعر ایثار،عزادارای در مصلی، اجتماع و عزاداری هیئت های مذهبی در امامزاده یحیی(ع) با سخنرانی استاد ماندگاری و صبحگاه سراسری و اجتماع زنان عاشورایی از برنامه های مهم این هفته در شهرستان ساوه است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group