شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

عملیات اجرایی آسفالت محور خاکی نیمه‌کاره‌ رها شده نوبران به آزادراه ساوه – همدان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، در پی درج گزارشی با عنوان" محور خاکی نیمه‌کاره‌ رها شده نوبران به آزادراه ساوه – همدان و بلاتکلیفی دستگاه‌های اجرایی" که در مورخه 19/6/91 بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا منطقه مرکزی قرار گرفت، عملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت این مسیر آغاز شد.
شهردار نوبران با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: برابر مصوبه شورای ترافیک استان مرکزی کلیه عملیات زیرسازی و روسازی مسیر دسترسی نوبران تا آزادراه که به نام بولوار حضرت فاطمه معصومه(س) نامگذاری شده است و تقبل مجری احداث آزادراه، در تعهد وزارت راه و شهرسازی است.
حمید نیک خواه افزود: ترافیک سنگین در مسیر فوق بالاخص در ایام تعطیل باعث ایجاد گرد و غبار بسیار زیادی شده بود تا حدی که ادامه این روند سلامتی شهروندان را به مخاطره می انداخت که به همت معاونت طرح و توسعه آزادراه‌ها کار بهسازی این مسیر انجام شد.
وی با بیان اینکه طول این مسیر 650 متر است، افزود: پیش بینی می شود کار زیر سازی و آسفالت این مسیر تا آخر این هفته به اتمام برسد.
وی همچنین خواستار ایجاد روشنایی در این مسیر شد و تصریح کرد: بهسازی این مسیر منجر به رفع مشکلات زیست محیطی و تسهیل در ترافیک و دسترسی اسان شهروندان و مسافرین گرامی به آزادراه ساوه همدان می گردد.
شهردار نوبران همچنین با ارسال نامه ای از خبرگزاری ایسنا منطقه مرکزی به منظور پیگیری در تحقق این موضوع قدردانی کرد.
گفتنی است شهر نوبران مرکز بخش نوبران در 55 کیلومتری شهرستان ساوه قرار دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group