شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

در مراسمی با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس مرکز بهداشت و جمعی از مسوولان محلی و پزشکان دندانپزشکی، درمانگاه دارالشفای شبانه روزی کوثر ساوه به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، برای بهره برداری از دندانپزشکی درمانگاه دارالشفای شبانه روزی کوثر ساوه که متعلق به موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) است، بالغ بر 600 میلیون ریال هزینه شده که تماما توسط خیر نیکوکار"عزیزالله امینیان" تامین شده است.
مدیر درمانگاه شبانه روزی کوثر در مراسم افتتاحیه در سخنانی گفت: دارالشفای شبانه روزی کوثر متعلق به موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) است که سال گذشته در زمینی به مساحت 350 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان ظرف مدت 6 ماه احداث شده و شامل پزشك عمومي، تزريقات و پانسمان، نوار قلب و .... براي خدمات‌دهي به مردم در نظر گرفته شده است.
علیرضا طالع افزود: پس از گذشت یک سال از فعالیت این مرکزی درمانی یکی از برنامه های هیئت مدیره راه‌اندازی دندانپزشکی بود که امروز بعد از گذشت یک سال از تاسیس این درمانگاه شاهد افتتاح آن هستیم.
وی همچنین از راه اندازی آزمايشگاه و راديولوژي و همچنين تبديل درمانگاه به كلينيك تخصصی را به عنوان برنامه های دیگر این مرکز در آینده ذکر کرد و افزود: درآمد حاصل از این درمانگاه در راستای كمك و مساعدت به خانواده های نیازمند، بی سرپرست، بدسرپرست، ایتام و زنان سرپرست خانوار و نیز صرف امور خیریه و فرهنگی می‌شود.
وی با اشاره به تعرفه این مرکز درمانی گفت: از آنجائی که این مرکز درمانی به صورت خیریه اداره می شود لذا تعرفه کلیه خدمات پزشکی و دندانپزشکی آن پائین تر از بخش خصوصی است.
طالع همچنین با اشاره به فعالیت موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) بیان کرد: توزیع بن کالاهای مورد نیاز، توزیع مواد غذایی و تاسیس دارالشفای شبانه روزی کوثر به منظور رفع نیازهای درمانی و بهداشتی خانواده های تحت پوشش از اهداف این موسسه خیریه است.
گفتنی است در آئین افتتاح این مرکز درمانی به منظور تجلیل از اقدام خیرخواهانه خیر نیکوکار "عزیز الله امینیان" هدیه معنوی پرچم بارگاه ملکوتی حضرت ابالفضل العباس (ع) به وی تقدیم شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group