شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ساوه گفت: پروژه ورودی فاز چهار شهرک فجر ساوه به بهره برداری رسید.
رضا مصباحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: پروژه خیابان 16 متری ورودی فاز چهار شهرک فجر حد فاصل بام ساوه تا فاز چهار شهرک فجر که شامل عملیات خاکبرداری، جدول‌گذاری و آسفالت است در حداقل زمان ممکن در کمتر از 15 روز اتمام وهمزمان با ایام فرخنده عید ولایت به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: با حمایت همه جانبه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساوه و پرسنل زحمت کش سازمان در آینده نزدیک شاهد به ثمر رسیدن پروژه های دیگرعمرانی در سطح شهر ساوه در جهت خدمت رسانی به مردم فهیم و قدر شناس ساوجی خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق اصل 44 قانون اساسی، واگذاری امورات قابل انتقال به خود مردم از اولویت‌های این سازمان است، تصریح کرد: سازمان عمران در تحقق این مهم و به منظور افزایش کیفیت و کمیت خدمات عمرانی در حال حاضر واگذاری امورات حسابداری، واگذاری تولید آسفالت، حمل آسفالت، حمل مصالح، اجرای انواع پروژه های عمرانی شهر، اجرای زیر سازی و آسفالت، خدمات حسابداری، امورات یارانه ای، سیستم ایاب و ذهاب و ... را انجام داده است.
مصباحی خاطر نشان کرد: سازمان عمران شهرداری ساوه حرکت مناسبی را در جهت خودکفایی با دیدگاه گرایش به سمت کوچک سازی، مهندسی مجدد و واگذاری حداکثری امورات به خود مردم را آغاز کرده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group