يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

از سوی استاندار تهران،علی اکبر کریمی بخشدار سابق بخش مرکزی و نوبران ساوه و نیز بخشدار مرکزی شهرستان زرندیه که به عنوان بخشدار بوستان استان تهران منصوب شده بود به دلیل عملکرد مطلوب در حوزه های مختلف کاری خود توانست رتبه اول استان را در بین سایر بخشداران از آن خود کند.

استاندار تهران با ارسال لوحی بخشدار بوستان را به دلیل پیگیری پروژ های سفرهای ریاست جمهوری،مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرو اراضی کشاورزی،پیگیری مشکلات کارگری منطقه با توجه به وجود قشر کم درآمد و ضعیف در بخش بوستان  به عنوان بخشدار نمونه استان برگزید.

گفتنی است علی اکبر کریمی بخشدار بوستان شهرستان بهارستان که از مدیران مدبر و نیروهای ارزشی این شهرستان می باشد با عملکرد مطلوب خود در مدت تصدی این مسئولیت توانست علاوه بر ارائه خدمات چشمگیر به مردم محروم منطقه انجام موفق و سالم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدون هیچ چالشی پیگیری و رفع مشکلات منطقه؛ بار دیگر توانایی های مدیران با تلاش را به رخ مدیران ضعیف ادارات بکشد.

از توفیقات این بخش می توان به ایجاد وحدت وهمدلی بین دستگاه های مختلف منطقه؛پیگیری استقرار ادارات دربخش بوستان و جدیت وپیگیری مستمر درجهت محرومیت زدایی ازسطح روستاهای بخش؛وپیگیری وضعیت نخبگان جوان منطقه ازعمده ترین دغدغه های این بخشدارمی باشد؛که بامدیریت وی به نحو مطلوب درحال انجام است وبعضا نیزبه ثمرنشسته است.

لازم به ذکر است بخش بوستان از توابع شهرستان بهارستان باجمعیت بالغ بر220هزارنفرمی باشدکه مدیریت این جمعیت انبوه خودتلاشی شبانه روز می طلبد که یکی ازشاخصه های آقای کریمی تلاش مضاعف می باشد.

رادیو ساوه ضمن تبریک به علی اکبر کریمی توفیقات روز افزون وی را مسالت می نماید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group