يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

جلسه ستاد در آمد شهرستان زرندیه به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در فرمانداری این شهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، فرماندار زرنديه در اين جلسه گفت: پرداخت مالیات نقش موثری در توسعه و آبادانی كشور دارد.
علی رضا هدایتی افزود: بيشتر درآمدهای مالیاتی برای توسعه و اداره كشور هزینه می شود كه مسوولان باید در این زمینه اطلاع رسانی كنند.
وی بیان کرد: پرداخت به موقع ماليات بايد در جامعه به يك فرهنگ عمومی تبديل شود به طوري كه مردم بر اساس سیاست هایی دولت به سوی خود اظهاری پیش بروند.
رييس اداره مالياتي زرنديه نیز در این جلسه گفت: ميزان وصول عوارض اين شهرستان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2/5 برابر افزايش يافته است.
داوود راهدار افزود: اين ميزان عوارض از 9 ميليارد ريال در نيمه نخست پارسال به 20 ميليارد ريال در شش ماهه امسال افزايش داشته است.
وي اظهار داشت: همچنين ميزان ماليات در اين شهرستان از 15 ميليارد ريال در شش ماهه نخست پارسال به 25 ميليارد ريال در نيمه نخست امسال حدود 1/5 برابر افزايش داشته است.
خاطر نشان می کند پيگيري براي ارتقاي اداره مالياتي زرنديه به امور مالياتي و اعلام گزارش درآمد ها توسط شهرداري و بخشداري ها از مصوبات اين جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group